L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Så er kjøresten din like gammel som foreldrene dine. Det skjer jo fra tid til annen med folk allerede. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Men jeg leser...' og er meget.... meget skuffet Mchansern Også den stygge blåfargen også da Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 e syns det er meget pene jakker, skjønner ikke hvorfor et plagg liksom er stygt fordi noen "inn" mennesker velger og bruke det Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Praktisk: Ja sikkert hvis du skal på snøhuletur... Pent: IKKE FAEN Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Penere enn de fleste boblejakker imo. Men igjen parkaser er jo ikke særlig pene. Synes den blåfargen var litt fin jeg. Bedre en svart i hvertfall. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Praktisk: Ja sikkert hvis du skal på snøhuletur... Pent: IKKE FAEN finn en god varm jakke som ser pen ut, blir enten micheling mannen eller fryse hele vinteren Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg så en utrolig pen jente på bussen idag. Hun så meg og. også rødmet du, tok et bildet av henne og løp av bussen? Ikke langt ifra! Jeg gikk ned til henne og presenterte meg. Bussturen var litt lang så vi fikk mye tid til å snakke. Etterhvert satt vi oss bakerst i bussen for å kose litt. Så gikk jeg av bussen, og nå sitter jeg her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Håper du fikk nummeret hennes Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ja. Det var 417-jegtullet-502. Heldigvis er ikke det den siste bussturen min til skolen nå som det blir vinter, så jeg får sikkert se henne igjen. Endret 2. november 2010 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg så en utrolig pen jente på bussen idag. Hun så meg og. også rødmet du, tok et bildet av henne og løp av bussen? Ikke langt ifra! Jeg gikk ned til henne og presenterte meg. Bussturen var litt lang så vi fikk mye tid til å snakke. Etterhvert satt vi oss bakerst i bussen for å kose litt. Så gikk jeg av bussen, og nå sitter jeg her. lang busstur i grimstad område? alder og navn, or it didn't happen!! Ja. Det var 417-jegtullet-502. Heldigvis er ikke det den siste bussturen min til skolen nå som det blir vinter, så jeg får sikkert se henne igjen. går du på borgen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Arendal-Grimstad ja. Skulle ikke forundret meg om hun het Nathalie, for hun liknet på en. Og såvidt jeg vet så er alle som heter Nathalie fine. Går på Strømsbu. Hu gikk av i Grimstad tror jeg. Endret 2. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hei dnfk, jeg er glad i dag. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Arendal-Grimstad ja. Skulle ikke forundret meg om hun het Nathalie, for hun liknet på en. Og såvidt jeg vet så er alle som heter Nathalie fine. ikke de jeg kjenner enten er hun mørk med blonde striper eller helt blond Endret 2. november 2010 av yavel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hei dnfk, jeg er glad i dag. Ny ramme rundt avataren? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hu på bussen var brunette. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hei dnfk, jeg er glad i dag. Ny ramme rundt avataren? Hmm, ja det var det visst. Må ha klikket feil da jeg skulle gå tilbake til denne avataren. Jaja rødt er jo kult det og. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Heldigvis er ikke det den siste bussturen min til skolen nå som det blir vinter, så jeg får sikkert se henne igjen. Navn, alder, kjønn og sist men ikke minst: Pics! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Heldigvis er ikke det den siste bussturen min til skolen nå som det blir vinter, så jeg får sikkert se henne igjen. Navn, alder, kjønn og sist men ikke minst: Pics! prøvde meg litt på søk, tror jeg bommet har ikke fått svar, viss jeg tippet feil så har jeg ei i backup creeping on the internett! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 jeg har funnet a! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 pix or it didnt happen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg