Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Det hadde vært kult jo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Nå har en tiåring født barn borti Spania. Bra eksempel på "tidelig krøkes" eller!? http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_MedinaHu her var enda tidligere. Flere år tidligere faktisk. Sykt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 [Fortsetter setningen din] Kult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hvordan går det ann å klare noe sånt? Alt jeg bruker de til er å sjekke hvem jeg kjenner som har bursdag eller skrive ny status om det er noe ekstra spesielt. Hva var det du gjorde der? For å være ærlig så vet jeg ikke. Jeg fikk ikke noen god begrunnelse når jeg spurte hvorfor. De sa de ikke kunne gi meg det pga. sikkerhetshensyn. "En bli'kke homo av en gang!" - 7rym Stemmer forsåvidt det. Ellers hadde det vært veldig mange homofile fjortisjenter der ute. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) SELGES PGA , INNKJØP AV STØRRE OG PLASSMANGEL TIL DISSE Haha, fin setning. Masse rart på finn.no (snakk om høyttalere) Endret 2. november 2010 av Bimmerfan 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har erfaring med "bill. merk."? Er en annonse i avisa om en leilighet og jeg bare lurer litt. Hvordan gjør man når det er sånn? TAr man kontakt med avisa eller? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg så en utrolig pen jente på bussen idag. Hun så meg og. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Noen som har erfaring med "bill. merk."? Er en annonse i avisa om en leilighet og jeg bare lurer litt. Hvordan gjør man når det er sånn? TAr man kontakt med avisa eller? Yep. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Det hadde vært kult jo På hvilken måte tenker du på? Foresten, tenk å bli sammen med en som er ti år eldre enn deg da. Så er kjøresten din like gammel som foreldrene dine. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg så en utrolig pen jente på bussen idag. Hun så meg og. også rødmet du, tok et bildet av henne og løp av bussen? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Skulle ikke vi liksom klare 20000 sider til jul? Ser mørkt ut... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg så en utrolig pen jente på bussen idag. Hun så meg og. også rødmet du, tok et bildet av henne og løp av bussen? :!: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jepp, dere er for stille... ser generelt ut til at mange enten er ute og har det gøy eller har lagt seg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Folk spiser vel middag eller slapper av etter middagen. Pleier å bli mer liv her igjen på kvelden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da har jeg bestilt meg vinterjakke fra teh intarwebz. Håper jeg får den før det blir alt for kaldt her da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Sånt har jeg skaffet meg for lengst. Fint å være tidelig ute. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 boblejakke hansern? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 http://www.sportinglife.ca/sportinglife/browse/productDetailWithPicker.jsp?productId=23314941&categoryId=MENS_CANADA_GOOSE Alt for mye penger for en jakke, men satser på at den holder et par år. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 http://www.sportingl...NS_CANADA_GOOSE Alt for mye penger for en jakke, men satser på at den holder et par år. nå får du håpe fkm ikke leser denne tråden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Satser på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg