Catkin Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg hadde også tenkt til å ta meg noe pasta, men da Nyhus sendte bilder av middagen sin mistet jeg lysten. Urettferdig. Endret 2. november 2010 av Zerda 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Så..jeg kastet penger ut vinduet... Og hva kaster du penger ut av vinduet for? Musikk http://store.roadrun...ert-Hall-ltd-ed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Haha, vinylplater. Jaja, kos deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Wish I could. Tror det blir fastfood til middag i dag jeg. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da skal jeg på jobb og se The Social Network ) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Pasta og Julebrus? Høres trist ut. Trist? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Aaaaah kalde Steinkjer Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Læreren min la ut nettopp et lignende Marianne Aulie-bilde, på facebook. Oh heeelloo. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Enda en grunn til å ikke være venn med lærere på facebook. Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hva er galt med vinylplater? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 3.1: International: The package will be shipped Airmail. Starting at $8 total fee depends on weight. Delivery time estimated 1-6 weeks. By selecting this shipping method, I understand and accept that The End Records and The Omega Mail Order does not take any responsibility in lost or stolen packages. This shipping method can take up to 8 weeks for delivery and is subject to being held by local customs agencies. The End Records and The Omega Mail Order will not provide a refund or replacement in the case that any order under this shipping method does not arrive to it's destination. The End Records and The Omega Mail Order does provide other delivery methods that provide insurance, delivery confirmation, and tracking. Please review these methods at the time of checkout Så..jeg kastet penger ut vinduet... Ikke gi opp enda da. Det er ikke mange dagene siden Anfall fikk sin pakke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Anfall: De smaker ikke godt.... NOW GET BACK TO THE KITCHEN (hihi, I made a manly-man-joke) Endret 2. november 2010 av multisync 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ikke gi opp enda da. Det er ikke mange dagene siden Anfall fikk sin pakke.Nei jeg tenker jeg venter til ut uka før jeg anser den som tapt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har slettet Facebooken min Jeg slår deg. Jeg ble utestengt. Hvordan går det ann å klare noe sånt? Alt jeg bruker de til er å sjekke hvem jeg kjenner som har bursdag eller skrive ny status om det er noe ekstra spesielt. Hva var det du gjorde der? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Foretrekker girl love. Bromance er undervurdert."There's nothing gay about it in our eyes." Also: It's not gay if balls aren't touching. "En bli'kke homo av en gang!" - 7rym Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde min første kjøretime i dag. Følte for å si det, bare. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Puhwaggah, jeg bør snart tenke på å slutte å bruke penger og heller skaffe meg jobb. Snart tom for kæsh. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Nå har en tiåring født barn borti Spania. Bra eksempel på "tidelig krøkes" eller!? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Nå har en tiåring født barn borti Spania. Bra eksempel på "tidelig krøkes" eller!? http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_MedinaHu her var enda tidligere. Flere år tidligere faktisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Synes ikke det har noe å si for denne saken. Tenk å ha foreldre som kun er ti år eldre enn deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg