Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje du er en hund etter god gitarmusikk? O shit. Derfor jeg er så hårete. Apropos: Kan du slutte å humpe leggen min snart? HVORFOR ER TING JEG TRODDE VAR NORMALT IKKE NORMALT LENGER?! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 HVORFOR ER TING JEG TRODDE VAR NORMALT IKKE NORMALT LENGER?! 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 OH GOD WHAT HAVE I DONE?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ikke mine heller, eller den ene jeg har igjen. Men hun har fått seg mobil og lært seg å skrive medlinger Tekstmeldinger er en lidelse å få av ho Mor...de kommer som oftest i MANGE MANGE utkast så en må sitte å leke dektektiv for å tolke det som egentlig skulle ha stått der. Men faen, dama er 85 år og har overlevd 2 slag og kjører på så tar jeg mer en gjerne imot artige tekstmeldinger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 OH GOD WHAT HAVE I DONE?! Fikk sjøapene i posten i dag btw. På tide å starte kristendommen og mange jomfrufødsler. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg har slettet Facebooken min Endret 2. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 OH GOD WHAT HAVE I DONE?! Fikk sjøapene i posten i dag btw. På tide å starte kristendommen og mange jomfrufødsler. Minn de på den mektige guden Mikkel med hammern da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Når noen redigerer sin siste post. Regnes det da som et nytt innlegg i mine innlegg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 OH GOD WHAT HAVE I DONE?! Fikk sjøapene i posten i dag btw. På tide å starte kristendommen og mange jomfrufødsler. Minn de på den mektige guden Mikkel med hammern da Ja, en av Aleksander den største sine underguder. Eller minions om du vil. Njet! Det kom opp at det var et nytt innlegg hver gang diskutant redigerte innlegget sitt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Faen så kaldt det er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er da faen ingen minion! Enten så gjør du meg til mektig gud eller så innfører jeg Islam! 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Svært så sinna du var idag da Mikkel! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Det kom opp at det var et nytt innlegg hver gang diskutant redigerte innlegget sitt. Men det er fordi diskutant er spesiell. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er brølape Det kom opp at det var et nytt innlegg hver gang diskutant redigerte innlegget sitt. Men det er fordi diskutant er spesiell. Konspirasjon! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er da faen ingen minion! Enten så gjør du meg til mektig gud eller så innfører jeg Islam! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Det kom opp at det var et nytt innlegg hver gang diskutant redigerte innlegget sitt. Men det er fordi diskutant er spesiell. Konspirasjon! Nei. Kjærlighet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er da faen ingen minion! Enten så gjør du meg til mektig gud eller så innfører jeg Islam! Husker du ikke planen for å unngå Islam. Den var å holde Petter unna sivilisasjonen på grunn av hans dårlige innflytelse. I will get to him first! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Det kom opp at det var et nytt innlegg hver gang diskutant redigerte innlegget sitt. Men det er fordi diskutant er spesiell. naaaw Elsker deg også!! Endret 2. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er da faen ingen minion! Enten så gjør du meg til mektig gud eller så innfører jeg Islam! Oh god not this shit again Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg