Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ikke mine heller, eller den ene jeg har igjen. Men hun har fått seg mobil og lært seg å skrive medlinger Ene bestemoren min er glad i å gå på turer. Derfor tar hun mobilen hun har fått og setter den på lading i stua, for så å dra på tur. Da er mobilen alltid oppladet og klar til bruk. Endret 2. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Pix or it didn't happen- fult av folk som skal bedømme hva det her kommer til og koste osv atm så blir bare folk som ser på en skjev bod/dokkestue Bilder av en skjev bod/dukkestue er mer spennende enn det jeg ser på nå. Så, pix! Endret 2. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 hihi, dem er nå søte. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Egentlig min feil. Glemte å kjøpe jakke i ste, så sitter og fryser på perongen. Toget kommer 15.09 da. Also; pix. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 nå er det full fest i hagen, var en gravemaskins lærling som bestemte seg for og rive ned boden vår LOLWIN! Lover deg selvtilliten til den lærlingen er herpa da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da har du bare godt av å fryse, wheelman. Hvis det blir alt for kaldt kan du prøve å holde varmen med å hoppe litt opp og ned. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er sjuk... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 nå er det full fest i hagen, var en gravemaskins lærling som bestemte seg for og rive ned boden vår LOLWIN! Lover deg selvtilliten til den lærlingen er herpa da Det er da det er gøy å spille fullstendig hysterisk og kjøre huet litt på stakkaren. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da har du bare godt av å fryse, wheelman. Hvis det blir alt for kaldt kan du prøve å holde varmen med å hoppe litt opp og ned. Funny guy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hvis det blir alt for kaldt kan du prøve å holde varmen med å hoppe litt opp og ned. Eller løpe litt, det funker også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er sjuk... Takk vi har fått med oss det. At ikke du er kjørt til akuttpsykiatrisk allerede er et under. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) I natt drømte jeg at jeg solgte plektere til en bikkje. Mine random drømmer slår til igjen. Endret 2. november 2010 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har slettet Facebooken min 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje du er en hund etter god gitarmusikk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har slettet Facebooken min Jeg slår deg. Jeg ble utestengt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har slettet Facebooken min Ok. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har slettet Facebooken min Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Noen som vil vedde hvor lang tid det tar før Laugh er tilbake på facebook? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje du er en hund etter god gitarmusikk? O shit. Derfor jeg er så hårete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje du er en hund etter god gitarmusikk? O shit. Derfor jeg er så hårete. Apropos: Kan du slutte å humpe leggen min snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg