Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Neh. Jeg er rimelig lei den låta der. Jeg holder meg til Bad Romance. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det der var pinadø ikke så gæli =)= Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja! Flink Nurk! Kom hit og rydd med meg også? Sambo bare sover og sover, og når han ikke sover, jobber han med skole. -_- Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja! Flink Nurk! Kom hit og rydd med meg også? Sambo bare sover og sover, og når han ikke sover, jobber han med skole. -_- Nei, har drøyd det en uke å rydde her nå.. eneste som fikk meg igang var at jeg får besøk om en times tid Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Heftig halskjede han hadde der ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har også fryktelig lyst å dra til Danmark for å ta utdanning! Hvorfor det egentlig? Det er jo komplett umulig å forstå et ord av det "språket" de snakker der. Da blir det også temmelig vanskelig å lære seg noe. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvorfor så jeg deg ikke uttafor soverommet i går Nurk ? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fordi du kikket? Hun er der bare når du ikke ser etter selvfølgelig. Har du aldri hatt stalkere før eller? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 God morgen Noe spennende som skjer i dag? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvorfor så jeg deg ikke uttafor soverommet i går Nurk ? Fordi slike små nurk er så flinke til å gjemme seg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ^ Japp! Jeg var der, men i mine ninjaklær var jeg usynlig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fordi du kikket? Hun er der bare når du ikke ser etter selvfølgelig. Har du aldri hatt stalkere før eller? Dude, jeg har svart belte i stalking. Noe de fleste tydligvis ikke merker ^ Japp! Jeg var der, men i mine ninjaklær var jeg usynlig Om du mener den knallrosa onepiecen du hadde på forleden kveld så ... hmmm Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tsss... det var jo ikke meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10042309 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg