KvitKnekt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg sliter med en biologisk klokke som har en plass mellom 22 og 23 timer døgnrytme. Utrolig irriterende. Men jeg har da overlevd med det i 26 år nå. Burde gå greit noen år til i alle fall. Tipper det blir værre med åra da. Eller altså at det blir værre å tvinge seg selv til å være våken lenger enn kroppen vil. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg føler meg litt emo ... Begynner å få sansen for Marilyn Manson Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Marilyn Manson er helt ok da. Noen av sangene er faktisk ikke så værst heller. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er akkurat det jeg har oppdaga. Trodde det BARE var screamo men nei, var faktisk en del brukbart. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Æsj, Marilyn Manson er metal for kids på ungdomskolen. Finnes ikke noe kult med han Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 DU er en kid som hører hjemme på ungdomskola 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da sover du for mye. Ideelt sett er 7-8 timer mer enn tilstrekkelig for Ola Nordmann gief 7-8 timer -.- ligger på 4-5 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 god morgen, hadde aldri trodd e ville stå opp så tidlig på en fri dag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er enkelt. Vær streng med deg selv og legg deg mellom klokka 10 og 11 (på kvelden that is om du er dum nok til å ikke forstå at det var det jeg mente ... ) god morgen, hadde aldri trodd e ville stå opp så tidlig på en fri dag Selv de ukedagene jeg ikke har jobb så står jeg opp klokka halv sju om mårran kun for å holde døgnrytmen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 DU er en kid som hører hjemme på ungdomskola Enig! Til og med pappa hører på Manson! Ja, jeg vil si det. Det er det eneste som har fungert optimalt for meg de gangene jeg har sett meg nødt til å ta slikt. Og så gir det meg ikke den jævla bakrusen jeg får av andre preparater, som Remeron f.eks. Hvor ille må søvnen være før man får prøve det ? Har såpass dårlig søvnkvalitet at jeg lett kan sove i 10-12 timer, og enda da føler jeg meg ikke spesielt uthvilt. Ille og ille, jeg "sliter" med Kleine-Levins syndrom, men har i grunn aldri hatt en døgnrytme ifg. mamma og pappa. Men etter å ha prøvd en drøss med kjerringråd, samt Valerina, Valerina Forte og Valerina natt uten virkning og at jeg syntes Remeron hadde for heavy bakrus til at jeg gadd å ta det noe særlig ofte, var Circadin en reddende engel for meg. Fikk en pakke av mamma for å teste for et halvt år siden. Jeg er på samme pakke enda, dels fordi jeg ikke husker at jeg har den, dels fordi jeg glemmer å ta de når jeg burde og dels fordi jeg prøver å ikke gjøre meg selv til slave av slike preparater. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Når jeg hører at faren til Sjur hører på Manson så likte jeg det plutselig ikke lengre . I dont want to be associated with weirdos Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er enkelt. Vær streng med deg selv og legg deg mellom klokka 10 og 11 (på kvelden that is om du er dum nok til å ikke forstå at det var det jeg mente ... ) god morgen, hadde aldri trodd e ville stå opp så tidlig på en fri dag Selv de ukedagene jeg ikke har jobb så står jeg opp klokka halv sju om mårran kun for å holde døgnrytmen Har ikke tid til å legge meg så tidlig, dagene er alt for korte som de allerede er Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Og hva er det du gjør da som krever at du IKKE kan legge deg så tidlig ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Når jeg hører at faren til Sjur hører på Manson så likte jeg det plutselig ikke lengre . I dont want to be associated with weirdos Altså, pappa er ganske normal i forhold til Oda og meg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Var da svært så trøtt jeg skulle være da! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Og hva er det du gjør da som krever at du IKKE kan legge deg så tidlig ? Vil ha et par timer til spilling etter jobb, se en film, serier og diverse andre ting så er klokka plutselig 1-2 på natta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Var da svært så trøtt jeg skulle være da! Isj da. Du får sette på noe hardcore, så våkner du nok. ^^ Som DJ Justice med "Kokane" f.eks. Alternativt kan du bare kose deg med denne: http://www.youtube.com/watch?v=36UZdRPDhtQ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 As said on FB: Egentlig et jævla kult riff det der! Genial Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg rydder! Såååå flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg