Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med en biologisk klokke som har en plass mellom 22 og 23 timer døgnrytme. Utrolig irriterende.

Men jeg har da overlevd med det i 26 år nå. Burde gå greit noen år til i alle fall.

Tipper det blir værre med åra da. Eller altså at det blir værre å tvinge seg selv til å være våken lenger enn kroppen vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er enkelt. Vær streng med deg selv og legg deg mellom klokka 10 og 11 :p (på kvelden that is om du er dum nok til å ikke forstå at det var det jeg mente ... :nei: )

god morgen, hadde aldri trodd e ville stå opp så tidlig på en fri dag :(

Selv de ukedagene jeg ikke har jobb så står jeg opp klokka halv sju om mårran kun for å holde døgnrytmen :p

Lenke til kommentar

DU er en kid som hører hjemme på ungdomskola :grumpy:

Enig! Til og med pappa hører på Manson!

Ja, jeg vil si det.

Det er det eneste som har fungert optimalt for meg de gangene jeg har sett meg nødt til å ta slikt.

Og så gir det meg ikke den jævla bakrusen jeg får av andre preparater, som Remeron f.eks.

Hvor ille må søvnen være før man får prøve det ? Har såpass dårlig søvnkvalitet at jeg lett kan sove i 10-12 timer, og enda da føler jeg meg ikke spesielt uthvilt.

Ille og ille, jeg "sliter" med Kleine-Levins syndrom, men har i grunn aldri hatt en døgnrytme ifg. mamma og pappa.

Men etter å ha prøvd en drøss med kjerringråd, samt Valerina, Valerina Forte og Valerina natt uten virkning og at jeg syntes Remeron hadde for heavy bakrus til at jeg gadd å ta det noe særlig ofte, var Circadin en reddende engel for meg. Fikk en pakke av mamma for å teste for et halvt år siden. Jeg er på samme pakke enda, dels fordi jeg ikke husker at jeg har den, dels fordi jeg glemmer å ta de når jeg burde og dels fordi jeg prøver å ikke gjøre meg selv til slave av slike preparater.

Lenke til kommentar

Det er enkelt. Vær streng med deg selv og legg deg mellom klokka 10 og 11 :p (på kvelden that is om du er dum nok til å ikke forstå at det var det jeg mente ... :nei: )

god morgen, hadde aldri trodd e ville stå opp så tidlig på en fri dag :(

Selv de ukedagene jeg ikke har jobb så står jeg opp klokka halv sju om mårran kun for å holde døgnrytmen :p

Har ikke tid til å legge meg så tidlig, dagene er alt for korte som de allerede er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...