Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg la meg faktisk like etter jeg logget av msn i går, såeh, halv ti eller noe. Våknet en gang i timen frem til klokken halv fem og måtte på do, så låg jeg våken til klokken ble syv. Sto opp, tok en god varm dusj og kravlet til t-banen.

Er heldigvis litt mer våken nå da, men det blir nok en lang dag.

Jeg låg i sengen og fantaserte om hva jeg skulle finne på om jeg hadde fått fotografisk hukommelse i kombinasjon med å aldri måtte sove mer. Det hjalp ikke på søvnen...

Lenke til kommentar

jeg hadde en mongorar drøm som jeg bare husker hvordan endte.

jeg og en kompis var på et senter av no slag, også sku vi opp en trapp men når man kom opp så stoppa det ved veggen så måtte ta sietrappa ned igjen. gikk ned, og kompisen min sa vi sku gå rett fram. gikk inn ei smal dør og ned en trapp som på umulig vis spant rundt, men nederst så spant trappa og ikke vi, så var vanskelig å treffe åpninga. når vi kom ut kasta han opp, og noen jenter gikk forbi og sa "må han gjøre det der her eller?"

det var litt lattis :p

Lenke til kommentar

Digg å være våken på et normalt tidspunkt igjen.

Sov 6 timer i natt osv.

Lenge leve Circadin! :love:

Er det et reseptbelakt preparat ? Skulle gjerne ha testet det.

Ja, jeg vil si det.

Det er det eneste som har fungert optimalt for meg de gangene jeg har sett meg nødt til å ta slikt.

Og så gir det meg ikke den jævla bakrusen jeg får av andre preparater, som Remeron f.eks.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vil si det.

Det er det eneste som har fungert optimalt for meg de gangene jeg har sett meg nødt til å ta slikt.

Og så gir det meg ikke den jævla bakrusen jeg får av andre preparater, som Remeron f.eks.

Hvor ille må søvnen være før man får prøve det ? Har såpass dårlig søvnkvalitet at jeg lett kan sove i 10-12 timer, og enda da føler jeg meg ikke spesielt uthvilt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...