Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære, søte, lille nurk ...

Ingenting fra Apple er win. :)

Vel, bortsett fra visse produkter som egner seg utrolig mye bedre til grafikk og film enn hva PC og Windowns-programmer gjør, men det snakker vi ikke så mye om.

Er aldeles ikke noe apple fan langt ifra. Men ipoden jeg kjøpte! Herrligheeet hvor gøy jeg har hatt det med den, skikkelig leketøy, og det er ikke en iphone :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg sier det samme om Zunen min. Og vil tørre å påstå at Zunes GUI er mye bedre enn iPods.

Samme går for Zune vs. iTunes.

Ser mye penere ut, er enklere og mer sexy, og jeg er ikke alene om å synes det heller. ;)

Mange av venna mine som er Mac-fanboys og bruker iTunes dagligdags, er enig i at Zune ser og oppfører seg bedre enn iTunes. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg sier det samme om Zunen min. Og vil tørre å påstå at Zunes GUI er mye bedre enn iPods.

Samme går for Zune vs. iTunes.

Ser mye penere ut, er enklere og mer sexy, og jeg er ikke alene om å synes det heller. ;)

Mange av venna mine som er Mac-fanboys og bruker iTunes dagligdags, er enig i at Zune ser og oppfører seg bedre enn iTunes. :wee:

Har forsovidt aldri prøvd noe annet så skal ikke si noe på det. Å Itunes er den støste bæsjen som finnes :mad:

Lenke til kommentar

Yeah, er et evig herk.

Hater det at mamma tror jeg kan alt om det, siden hun alltid pleide å sette meg til å gjøre hva enn som skulle fikses med iTunes.

Til tross for at jeg flere ganger har forklart henne at jeg avskyr Apple-produkter på det sterkeste og ikke kan noe særlig om iTunes.

Men hun tvang meg til å lære. Dustemamma. -_-

Lenke til kommentar

God morgon!! Eg har nettopp fått vite at eg stod på min "gruppepresentasjon" i økonomi. (Einaste i gruppa som ikkje hadde trekt meg frå faget, og einaste som ikkje tek ein bissnissgrad)

Eg er storfornøgd! Den desidert kortste presentasjonen av alle avslutta slik: "Seeing how the opportunity cost of me beeing here right now is aproximately half an hour of quality time with a very cute Australian redhead... I'm off... byebye!"

Jess!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...