Balli Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) så klart kjører rundt og ser etter små unger som holder posen sin med strak arm så gir jeg full gass å tar den. Endret 1. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen komme å henge opp klesvasken min, nå med en gang? Det er det gørreste av husarbeid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hjemme fra Drammen, sett Saw 3D... Bra slutt på serien! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen komme å henge opp klesvasken min, nå med en gang? Det er det gørreste av husarbeid. Hvis du henger opp min kan jeg henge opp din? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen komme å henge opp klesvasken min, nå med en gang? Det er det gørreste av husarbeid. jeg gjør det hvis du kommer hit å vasker huset her og rydder rommet mitt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen komme å henge opp klesvasken min, nå med en gang? Det er det gørreste av husarbeid. Tørketrommel. <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Bedre ide, Nurk du drar til Balli og vasker så kan han komme hit å henge opp klærne. Eventuelt omvendt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Bare jeg som føler at hvis man er gammel nok til å ha mobiltelefon så er man gammel nok til å passe på godteriet sitt selv? virker kanskje litt brutalt når jeg tenker på det... Du, se på jenta, da. Hun har ikke en sjanse mot meg engang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Da bør du kjøpe det i butikken selv. Eller tigge som alle de andre gjør. Ikke stjele fra søte 7-åringer. Nå skal det jo sies at dette skjedde i Mjøndalen Så blir litt feil å skrive "Heia Drammen!" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Alle filmer i 3D er dårlige filmer. Prove me wrong. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Tørketrommel. <3 jeg kan ta din..? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Pokey, nå er det november for faen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Alle filmer i 3D er dårlige filmer. Prove me wrong. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Alle filmer i 3D er dårlige filmer. Prove me wrong. Beviser poenget mitt. edit: Ja jeg siterte en post med et bilde som er rett over min egen post. Jeg er så sykt badass. Endret 1. november 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) så Endret 2. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg elsker Zune HD 64-en min. Beste gadgeten ... Ever! *ha rave for seg selv* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg elsker Zune HD 64-en min. Jeg kondolerer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Du kondolerer for at jeg har fått en ny gadget som stjeler enda mer av livet mitt enn hva alt det andre jeg har gjør? I det minste er det ikke en iPod. ;P Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Du kondolerer for at jeg har fått en ny gadget som stjeler enda mer av livet mitt enn hva alt det andre jeg har gjør? I det minste er det ikke en iPod. ;P Ipod touch er win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg