Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Oppskrytt er det ikke. Det finnes mange lekre måltider som inneholder sau. Men ikke Fårikål. Jo, det er oppskrytt. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Dra fra verdens beste land? Ser ærlig talt ikke vitsen. Norge er godt, trygt og kjedelig. Må reise litt, få inn litt nye impulser. Men kommer vel tilbake igjen, må tross alt bli ferdig med medisinstudiet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jo, det er oppskrytt. Silence woman! Har ikke du et kjøkken å være på? Norge er godt, trygt og kjedelig. Må reise litt, få inn litt nye impulser. Men kommer vel tilbake igjen, må tross alt bli ferdig med medisinstudiet. Norge er godt, trygt og spennende. Tviler på at du har opplevd alt Norge har å tilby av turer. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 sau er best som kebab. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Norge er godt, trygt og spennende. Tviler på at du har opplevd alt Norge har å tilby av turer. Såklart ikke, men nå spørs det jo hva du finner interessant også da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Norge er godt, trygt og spennende. Tviler på at du har opplevd alt Norge har å tilby av turer. Såklart ikke, men nå spørs det jo hva du finner interessant også da. ja du vet, bygde fester, fjord og fjell, sist men ikke minst Nordlys Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Silence woman! Har ikke du et kjøkken å være på? Silence selv din gubblest. Do not argument with me. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det heter "Do not argue with me" 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Dra fra verdens beste land? Ser ærlig talt ikke vitsen. jeg gjorde det, men savner norge hele tia men så er norge ræv på animasjonsutdanning da så da blei det danmark enn så lenge. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Dra fra verdens beste land? Ser ærlig talt ikke vitsen. jeg gjorde det, men savner norge hele tia men så er norge ræv på animasjonsutdanning da så da blei det danmark enn så lenge. Har også fryktelig lyst å dra til Danmark for å ta utdanning! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 ska du her å gjøra? århus å sysle med et eller anna som resten av nordmenna? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Heia Drammen! http://dt.no/nyheter/frastjalet-godteposen-1.5767642 Pøbelunger tror de kan gjøre hva som helst med en Skrik-maske på seg..what's the world coming to. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Heia Drammen! http://dt.no/nyheter/frastjalet-godteposen-1.5767642 Pøbelunger tror de kan gjøre hva som helst med en Skrik-maske på seg..what's the world coming to. ikke diss, jeg trengte digg m-KaY ? Endret 1. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Da bør du kjøpe det i butikken selv. Eller tigge som alle de andre gjør. Ikke stjele fra søte 7-åringer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 ska du her å gjøra? århus å sysle med et eller anna som resten av nordmenna? Vet ikke helt sikkert hva/hvor.. men har hatt tanken på dyrepleier, evt dyrepasser. Men å flytte til Danmark for å studere er litt urealistisk for meg, så har ikke planlagt noe.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 pare et problem hadde det seriøst vert meg så hadde sikkert den jenta tatt meg igjen jeg har null kondis og lav hastighet :b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 pare et problem hadde det seriøst vert meg så hadde sikkert den jenta tatt meg igjen jeg har null kondis og lav hastighet :b Sånn går det når du får 'peden avskilta! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Bare jeg som føler at hvis man er gammel nok til å ha mobiltelefon så er man gammel nok til å passe på godteriet sitt selv? virker kanskje litt brutalt når jeg tenker på det... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 "'peden" kjører da like fort uten skilt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Drive-by-stealing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg