Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror Gud liker meg. Han måtte stikke for å hente noe på posten, da kan jeg bare ta litt, late som om jeg har spist det, kaste det og spiste noe på vei til trening. Så godt å se at jeg ikke er den eneste som gjør slikt. Tja, jeg kan tenke meg noen scenarier der å fjerne historikk og passord kunne vært lurt. La oss si at søstra di er på besøk, og hun vil sjekke mail og facebook hos deg. Du tenker deg ikke om, og sier "jaja ingen problem". Så skal hun på gmail. Skriv G så foreslår browseren Greatgrannyfucks.com. Hun fortsetter GM browseren foreslår GMONSTERCOCKS.ORG..GMA så foreslår den GMAnrapesteen.net + *walloftext* Du gjør dagene mine lysere Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror Gud liker meg. Han måtte stikke for å hente noe på posten, da kan jeg bare ta litt, late som om jeg har spist det, kaste det og spiste noe på vei til trening. Så godt å se at jeg ikke er den eneste som gjør slikt. Burde ikke du tenke på at lars er på forumet, kinda, alltid? :!: 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Joda, men jeg gjør ikke sånn med maten hans. Jeg burde kanskje rettet det til "har gjort", for lenge siden når jeg ikke fikk råde over hva man skulle ha til middag og ikke. Om han absolutt skal ha noe ekkelt dritt som fårikål, så får han spise det så spiser jeg noe jeg liker. Endret 1. november 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Huhei og god kveld folkens. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hjemme fra trening. Sliten, og med en gretten samboer som fant ut at jeg kastet fårikålposjonen min i søpla. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det har du godt av. Kaste nydelig mat på den måten. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Joda, men jeg gjør ikke sånn med maten hans. Jeg burde kanskje rettet det til "har gjort", for lenge siden når jeg ikke fikk råde over hva man skulle ha til middag og ikke. Om han absolutt skal ha noe ekkelt dritt som fårikål, så får han spise det så spiser jeg noe jeg liker. Forklaringer, forklaringer, forklaringer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Joda, men jeg gjør ikke sånn med maten hans. Jeg burde kanskje rettet det til "har gjort", for lenge siden når jeg ikke fikk råde over hva man skulle ha til middag og ikke. Om han absolutt skal ha noe ekkelt dritt som fårikål, så får han spise det så spiser jeg noe jeg liker. Forklaringer, forklaringer, forklaringer... Jeg lager mat som jeg liker. Spiser ikke hu det så får hu lage noe selv eller sulte. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, han blir vel glad for å få meg ut av leiligheten tenker jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sulte my ass Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Joda, men jeg gjør ikke sånn med maten hans. Jeg burde kanskje rettet det til "har gjort", for lenge siden når jeg ikke fikk råde over hva man skulle ha til middag og ikke. Om han absolutt skal ha noe ekkelt dritt som fårikål, så får han spise det så spiser jeg noe jeg liker. Forklaringer, forklaringer, forklaringer... Jeg lager mat som jeg liker. Spiser ikke hu det så får hu lage noe selv eller sulte. 2nd that! Heldigvis spør gubben meg når han skal lage mat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skjønner ikke hvorfor folk driver å ødelegger flott fårekjøtt på den måten der. Det finnes utallige tilbredningsmetoder som er langt bedre enn fårikål. Fårikål er... tja... "greit nok". Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fårikål er ekkelt. +1. Enda en grunn til å glede seg til å dra fra Norge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dra fra verdens beste land? Ser ærlig talt ikke vitsen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fårikål er insanely godt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sau og lammekjøtt er så oppskrytt. Huff og huff! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fåret er godt.. kålen.. bleh! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dra fra verdens beste land? Ser ærlig talt ikke vitsen. verdens beste land for folk som vil snylte ja! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sau og lammekjøtt er så oppskrytt. Huff og huff! Oppskrytt er det ikke. Det finnes mange lekre måltider som inneholder sau. Men ikke Fårikål. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg