Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Tror Gud liker meg. Han måtte stikke for å hente noe på posten, da kan jeg bare ta litt, late som om jeg har spist det, kaste det og spiste noe på vei til trening. :new_woot:

Så godt å se at jeg ikke er den eneste som gjør slikt.

Tja, jeg kan tenke meg noen scenarier der å fjerne historikk og passord kunne vært lurt.

La oss si at søstra di er på besøk, og hun vil sjekke mail og facebook hos deg. Du tenker deg ikke om, og sier "jaja ingen problem". Så skal hun på gmail. Skriv G så foreslår browseren Greatgrannyfucks.com. Hun fortsetter GM browseren foreslår GMONSTERCOCKS.ORG..GMA så foreslår den GMAnrapesteen.net

+ *walloftext*

Du gjør dagene mine lysere :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Gud liker meg. Han måtte stikke for å hente noe på posten, da kan jeg bare ta litt, late som om jeg har spist det, kaste det og spiste noe på vei til trening. :new_woot:

Så godt å se at jeg ikke er den eneste som gjør slikt.

Burde ikke du tenke på at lars er på forumet, kinda, alltid? :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Joda, men jeg gjør ikke sånn med maten hans. Jeg burde kanskje rettet det til "har gjort", for lenge siden når jeg ikke fikk råde over hva man skulle ha til middag og ikke. Om han absolutt skal ha noe ekkelt dritt som fårikål, så får han spise det så spiser jeg noe jeg liker. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Joda, men jeg gjør ikke sånn med maten hans. Jeg burde kanskje rettet det til "har gjort", for lenge siden når jeg ikke fikk råde over hva man skulle ha til middag og ikke. Om han absolutt skal ha noe ekkelt dritt som fårikål, så får han spise det så spiser jeg noe jeg liker. :p

Forklaringer, forklaringer, forklaringer...

Lenke til kommentar

Jeg lager mat som jeg liker. Spiser ikke hu det så får hu lage noe selv eller sulte.

Lenke til kommentar

Jeg lager mat som jeg liker. Spiser ikke hu det så får hu lage noe selv eller sulte.

2nd that!

Heldigvis spør gubben meg når han skal lage mat :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...