Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Trenger rydde-motivasjon.. Go! da kan du og typen rote etter på ;O gud for e klisje egentlig Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Rote kan vi da gjøre uansett.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Andre enn meg som får "[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk" omtrent hver eneste dag? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ei venninne har fått en stalker, hun er skremt. Jeg synes bare han er søt, jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Andre enn meg som får "[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk" omtrent hver eneste dag? Det skjer med alle. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ei venninne har fått en stalker, hun er skremt. Jeg synes bare han er søt, jeg. heter han jonas? 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Finnes det noen bra skole for å bli leiemorder eller? Tja, jeg kan anbefalle NTG. Du får mulighet til over 8 timer trening vær dag, og de som kommer ut ifra den vgs er maskiner! Broren min ble blant norges sterkeste hockeyspillere i 2.vgs. Do it! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ei venninne har fått en stalker, hun er skremt. Jeg synes bare han er søt, jeg. heter han jonas? Det gjør han faktisk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ei venninne har fått en stalker, hun er skremt. Jeg synes bare han er søt, jeg. heter han jonas? Det gjør han faktisk. Kjæresten min og! hmmm..... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Da har jeg nettopp kommet hjem fra kino med kjæresten. Saw 3D var faktisk ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ei venninne har fått en stalker, hun er skremt. Jeg synes bare han er søt, jeg. heter han jonas? Det gjør han faktisk. Kjæresten min og! hmmm..... Hø, hø, hø.. Men han er ikke meg, vi har likt navn. Og han er koselig (synes jeg) hun slettet han som venn på Facebook og sitter sikkert hjemme i fosterstilling og gråter. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ei venninne har fått en stalker, hun er skremt. Jeg synes bare han er søt, jeg. heter han jonas? Det gjør han faktisk. Kjæresten min og! hmmm..... Hø, hø, hø.. Men han er ikke meg, vi har likt navn. Og han er koselig (synes jeg) hun slettet han som venn på Facebook og sitter sikkert hjemme i fosterstilling og gråter. hvorfor vil hun ikke ha denne gutten? må da være noe annet du ikke nevner Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg synes det er utrolig søtt å finne ut masse informasjon om ei som ikke kjenner deg. For så å kjøpe ting du vet personen liker, pakke de inn og legge i hagen hennes uten noe navn annet enn en karakter i en Disney-film. Denne karakteren var det stalkeren kledde seg ut som på Halloween. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg vil ikke kalle det søtt, jeg vil kalle det skummelt. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har en stalker jeg og.. person som ringer med daglig med skjult nummer uten å si noe når jeg tar den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg digger sånnt. Folk blir så satt ut. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 det er jo ikke helt rekti i nøtta å gjøre da, adrian. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har en stalker jeg og.. person som ringer med daglig med skjult nummer uten å si noe når jeg tar den Har hatt noen sånne opp gjennom årene jeg og. Liker ikke de som ringer med skjult nummer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har en stalker jeg og.. person som ringer med daglig med skjult nummer uten å si noe når jeg tar den Har hatt noen sånne opp gjennom årene jeg og. Liker ikke de som ringer med skjult nummer. Er litt creepy ja, ga seg en periode da kjæresten tok telefonen.. men har begynt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg