multisync Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hvis du kjøper i løpet av i morra kan du få bilett tur/retur for ca. 3100 kr Endret 1. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Men hvem i pokker som har mulighet til å ta en 12-timers reise hver vei midt i uka? Ingen som har jobb, hvertfall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ho ho hobo! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Må ikke gjøre det midt i uka da... men du må vel ta deg noe fri, for tror det måtte være minst 6 dager mellom innkomst og avreise. Jeg har det, har ikke fått full jobb, noe som også gir meg mye frihet. Bare jeg har litt tid på meg så kan jeg egentlig relativt lett få andre til å jobbe for meg så jeg får meg en uke Endret 1. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Søkte nettopp gjennom kanlane mine(skulle se om jeg hadde kanalen MAX), og fant ut at jeg har to kanaler som heter Tv2 bliss. What the fuck? Ikke hørt om kanalen engang. Endret 1. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det er jo klin umulig å finne ut hva man skal bli. Jeg har brukt de siste tre ukene på å saumfare alle jobbannonser og studieretninger som finnes, men jeg vet like lite nå som jeg gjorde da. Det frister utrolig og bare drite i alt å bli heltids trygdemisbruker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Du kan bli Giggolo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det er jo klin umulig å finne ut hva man skal bli. Jeg har brukt de siste tre ukene på å saumfare alle jobbannonser og studieretninger som finnes, men jeg vet like lite nå som jeg gjorde da. Det frister utrolig og bare drite i alt å bli heltids trygdemisbruker. Hallik? Leiemorder? Narkosmugler? Mulighetene er uendelige! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Du kan bli Giggolo Hvor mye er du villig til å betale? Togpriser og mat må inkluderes i prisen. Mchansern: Har vurdert narkosmugler. Det blir muligens en tur til Boliva til våren. Endret 1. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) TV2 bliss er sånn kanal som bare skal rette seg mot jenter. Altså de sender masse "kule" jenteserier som Sex og Singelliv, Gossip Girl og klissete filmer og drit. Endret 1. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg trenger da ikke TO av Bliss og 0 av MAX-kanalen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Er det plutselig galt for en gutt å se på Gossip Girl nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du ser på for noen annen grunn enn Blake Lively's fantastiske pupper, så ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det har det vell alltid vært? Ikke plutselig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Finnes det noen bra skole for å bli leiemorder eller? Coa: Neida, bare litt. Det ble litt mye etterhvert, så sluttet å se på det. Endret 1. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) TV2 bliss er sånn kanal som bare skal rette seg mot jenter. Altså de sender masse "kule" jenteserier som Sex og Singelliv, Gossip Girl og klissete filmer og drit. De viser ikke Sex & Singelliv ...men heldigvis viser de Frustrerte Fruer! Endret 1. november 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Finnes det en måte jeg kan se hvor mye plass hver mappe på maskinen tar? Evt et explorer program som kan sortere mapper etter størrelsen på alt innholdet inni tar 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du ser på for noen annen grunn enn Blake Lively's fantastiske pupper, så ja. Det er mange grunner til å se på Gossip Girl. Blake Lively, Chuck Bass er awesome og bare klærne de går med er i seg selv nok til å se på. Ikke er jeg homofil heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Gossip Girl er faktisk bra da. Frustrerte fruer ser jeg også på av og til. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Trenger rydde-motivasjon.. Go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg