Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Tøft. Da blir det vel live update da ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 "Desverre" har jeg allerede skaffet meg ny IP. Ære være Nextgentel og DHCP-serveren deres. Har fast hengt på Ventelo og powertech sine i flere år nå. Visse IP-er bare brenner seg fast. Ahahahaha, et lite øyeblikk tenkte jeg "hmm, hvorfor bruker man ikke bare domener på DNS-servere" ... og jeg jobber med ISP-ting i stor skala på jobben min Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Ikke-anonym spørreundersøkelse: Hvilken Vodka foretrekker dere å drikke bar (eller som hot'n'sweet)? Endret 1. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvilken Vodka foretrekker dere å drikke bar (eller som hot'n'sweet)? Solichnaya eliit eller Grey Goose. Jeg er kakse vettu. Ellers går det meste ned. Koskenkorva og Smirnoff er på bånn Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Æsj hva faen er det du driver med Mikkel ta på deg klærne igjen. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Gammel post som jeg i dag er flau over Endret 1. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ikke-anonym spørreundersøkelse: Hvilken Vodka foretrekker dere å drikke bar (eller som hot'n'sweet)? Ene og alene Zubrowka. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hvilken Vodka foretrekker dere å drikke bar (eller som hot'n'sweet)? Solichnaya eliit eller Grey Goose. Jeg er kakse vettu. Ellers går det meste ned. Koskenkorva og Smirnoff er på bånn De var kanskje litt i dyreste laget ja, helst noe rundt 200-300. @Datasmurf: Bar eller som hot'n'sweet (evt. begge?)? Edit: Zubrówka Bison Vodka finnes ikke i det hele tatt i Rogaland, nedtur. Endret 1. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Bar. Drikker vodkaen min enten 50/50 med blandevann eller bar. Blander jeg med brus / juice / saft / w/e, bruker jeg billig vodka som Kalinka eller Smirnoff, siden smaken ikke har så mye å si uansett, men drikker jeg bar, er det kun Zubrowka. Evt. som drinker om jeg føler meg classy. I drinker liker jeg å bruke Skyy og Absolut. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Æsj hva faen er det du driver med Mikkel ta på deg klærne igjen. Jeg må da få leke med meg selv . Du fikk jo kakao og bolle så STFU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Uff..jeg snakka med en kompis nettopp, som knapt tør å gå ut fordi en tidligere knarker-kompis brøt seg inn og prøvde å ta livet av han for 3 uker siden. Fyren hadde barrikadert ytterdøra med treplanke og hadde med seg en diger vektstang og hansker i en pose, og skulle virkelig drepe han. Han ble slått gul og blå og svart før han greide å komme seg ut i gangen og rope på hjelp fra naboene, som ringte politiet. Så ble fyren kjørt på legevakta, og etter ett minutts samtale ble han sendt rett på Lier sinnssykehus. Men de kan ikke tvangsinnlegge folk så han slipper ut igjen etter 3 uker. Og det har visst gått 3 uker nå. Han hadde bare kommet inn og ropt HVOR ER BILDENE!? og insisterte på at kompisen min har hatt masse kameraer hjemme hos han og filma og tatt bilder og lagt ut på internett. Helt seriøst. Det var virkelig meningen han skulle drepe han. Men kompisen min har kontakt med politiet, de skulle visst ringe når gærningen slipper ut igjen, men han regner ikke med de gjør det. De har visst jobba sammen for en tid siden, da fikk karen sparken fordi han sprang rundt og skulle slå medarbeiderne sine med en diger rørtang fordi han trodde de baksnakka han og kalte han for Neger hele tiden. Han er en magnet til problemer, han fikk visst en telefonregning på 51000,- i sommer for 6GB nedlasta data på mobilen Endret 1. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Uff..jeg snakka med en kompis nettopp, som knapt tør å gå ut fordi en tidligere knarker-kompis brøt seg inn og prøvde å ta livet av han for 3 uker siden. Fyren hadde barrikadert ytterdøra med treplanke og hadde med seg en diger vektstang og hansker i en pose, og skulle virkelig drepe han. Han ble slått gul og blå og svart før han greide å komme seg ut i gangen og rope på hjelp fra naboene, som ringte politiet. Så ble fyren kjørt på legevakta, og etter ett minutts samtale ble han sendt rett på Lier sinnssykehus. Men de kan ikke tvangsinnlegge folk så han slipper ut igjen etter 3 uker. Og det har visst gått 3 uker nå. Han hadde bare kommet inn og ropt HVOR ER BILDENE!? og insisterte på at kompisen min har hatt masse kameraer hjemme hos han og filma og tatt bilder og lagt ut på internett. Helt seriøst. Det var virkelig meningen han skulle drepe han. Men kompisen min har kontakt med politiet, de skulle visst ringe når gærningen slipper ut igjen, men han regner ikke med de gjør det. De har visst jobba sammen for en tid siden, da fikk karen sparken fordi han sprang rundt og skulle slå medarbeiderne sine med en diger rørtang fordi han trodde de baksnakka han og kalte han for Neger hele tiden. Han er en magnet til problemer, han fikk visst en telefonregning på 51000,- i sommer for 6GB nedlasta data på mobilen Å storbyens liv <3 Bygda <3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) @Bytex: Herregud! Regner med at kompisen din anmeldte han, hvorfor tok ikke politiet han inn? Endret 1. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Jepp, politiet vet alt som har skjedd, de..han ble jo sendt på sinnssykehuset men slipper vel ut igjen denne uka. De burer visst ikke bare inn folk som truer med drap her i Drammen Gærningen har hatt psykiske problemer før så de tok han med på legevakta. Nytter ikke å stenge psychoer i fengsel, de blir jo ikke bedre av det, bare enda galere. Endret 1. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Gahhh... ingen som vil til New York med meg? ... nei vel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Du får gå der med I heart NY skjorta di og tro du er så forbanna kul, da! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Rettsvesenet i Norge er så søtt Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Eg vil til NY Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 En kar på jobb pleier å dra dit hvert år på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg