Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har allerede kjøpt Desuten, mamma sa jeg aldri skulle prate med fremmede Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har allerede kjøpt Desuten, mamma sa jeg aldri skulle prate med fremmede Har stalket deg så lenge, syns ikke jeg fortjener tittelen "fremmed" lenger nå Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jasså! Så det er DU som sitter utafor soveromsvinduet mitt hver kveld klokka ti!? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jasså! Så det er DU som sitter utafor soveromsvinduet mitt hver kveld klokka ti!? Joda, det er henne! Lover! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Og den skjeggete gubben som alltid snoker i søppla mi antar jeg er deg slimda? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jasså! Så det er DU som sitter utafor soveromsvinduet mitt hver kveld klokka ti!? vi er som regel 4 eller 5 stykker da... har du ikke merket det, så kan du heller bare ha det så godt.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Man kan finne ut så mangt, om man sjekker søpla til folk... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jasså! Så det er DU som sitter utafor soveromsvinduet mitt hver kveld klokka ti!? vi er som regel 4 eller 5 stykker da... har du ikke merket det, så kan du heller bare ha det så godt.... Det stemmer. Jeg tar med kaffe på termos og pølser neste gang. Forøvrig så har jeg observert at Mikkel liker å gå med dameklær hjemme. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jasså! Så det er DU som sitter utafor soveromsvinduet mitt hver kveld klokka ti!? vi er som regel 4 eller 5 stykker da... har du ikke merket det, så kan du heller bare ha det så godt.... Skal innrømme at jeg også er med.. Var så bra i forgårs da du hadde dama på besøk! Du gjør det litt for fort forresten.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg tar som oftest med noen campingstoler Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skal jeg fikse kakao og sånt til i kveld eller? Siden det regner er det vel godt med noe varmt å drikke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Åpningsmovet ditt var kult da, jeg kopierer det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Mr. hurricane Bet your life you are! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bitches aint nothing but hoes and tricks Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det min tur til og ta med kaffe i kveld? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du får ikke være med ikveld Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg tok plassen din. Om du har din egen campingstol kan du komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg