Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

No shaving novembeeeeeer! Glær meg til å se resultatet. :wee:

Har gleda meg lenge. ^^

Endelig har jeg en (mindre god, men like fullt en) unnskyldning når folk spør meg om jeg ikke skal barbere meg snart. :p

Spørsmålet nå er hva jeg har gjort de siste timene siden jeg ikke gjorde som planlagt og la meg klokken to, og fortsatt sitter oppe nå og er sjokkert over at klokka er over åtte på morgenkvisten. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør gjerne sånn på søndager..står opp sent, tenker "ahhhhhhh en hel fridag å bare gjøre kule ting som å fullføre det xbox spillet"..også er klokka plutselig 21 og jeg tenker "hva pokker har jeg gjort idag?"..ikke slått på xboxen og masse forumposter sannsynligvis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg gjør gjerne sånn på søndager..står opp sent, tenker "ahhhhhhh en hel fridag å bare gjøre kule ting som å fullføre det xbox spillet"..også er klokka plutselig 21 og jeg tenker "hva pokker har jeg gjort idag?"..ikke slått på xboxen og masse forumposter sannsynligvis.

Jeg har - så vidt jeg vet - lurka på SA, glodd Bones og spilt Bowling og div. scrabble-lignende spill på min kjære Zune. :p

Lenke til kommentar

Mornings. Sitter med cola nå. Var morro å se Halloween igjen i går selvom den er ganske tam.

Hadde håpet på et nytt morgendikt fra Therawyn da jeg kom hit, men niks. :(

God morgen, vennen. Jeg kan ikke komme på noe akkurat nå, men hvis jeg gjør, skal jeg skrive det her. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...