Datasmurf Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 No shaving novembeeeeeer! Glær meg til å se resultatet. Har gleda meg lenge. ^^ Endelig har jeg en (mindre god, men like fullt en) unnskyldning når folk spør meg om jeg ikke skal barbere meg snart. Spørsmålet nå er hva jeg har gjort de siste timene siden jeg ikke gjorde som planlagt og la meg klokken to, og fortsatt sitter oppe nå og er sjokkert over at klokka er over åtte på morgenkvisten. :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg gjør gjerne sånn på søndager..står opp sent, tenker "ahhhhhhh en hel fridag å bare gjøre kule ting som å fullføre det xbox spillet"..også er klokka plutselig 21 og jeg tenker "hva pokker har jeg gjort idag?"..ikke slått på xboxen og masse forumposter sannsynligvis. Endret 1. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har fri i dag Men skal snart jobbe inn jula så blir ikke så mye fri i November... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Det frister å gi meg en selvpålagt ban... How long should? Endret 1. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 3 måneder? glemt å stille klokka på telefon så jeg våkna en time før i dag, men det gjør egentlig ikkeno. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har gitt meg selv 1mnd ban et par ganger..bare de første par ukene som er ille, så er man liksom avvent. Hvis man ikke begynner å lurke som gjest, da. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) No shaving novembeeeeeer! Glær meg til å se resultatet. haha da hadde jeg sett ut som en boms Jeg hadde ikke forandra meg =D Endret 1. november 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg gjør gjerne sånn på søndager..står opp sent, tenker "ahhhhhhh en hel fridag å bare gjøre kule ting som å fullføre det xbox spillet"..også er klokka plutselig 21 og jeg tenker "hva pokker har jeg gjort idag?"..ikke slått på xboxen og masse forumposter sannsynligvis. Jeg har - så vidt jeg vet - lurka på SA, glodd Bones og spilt Bowling og div. scrabble-lignende spill på min kjære Zune. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 No shaving novembeeeeeer! Glær meg til å se resultatet. Finnes det en tråd om dette? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 No shaving novembeeeeeer! Glær meg til å se resultatet. Finnes det en tråd om dette? Her. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 No shaving novembeeeeeer! Glær meg til å se resultatet. Finnes det en tråd om dette? Yes it does https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1258922&st=0 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Herregud, det er november Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Herregud, det er november Det er lønningsdag. ...og jeg skal bruke 25.000,- i dag Endret 1. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Mornings. Sitter med cola nå. Var morro å se Halloween igjen i går selvom den er ganske tam. Hadde håpet på et nytt morgendikt fra Therawyn da jeg kom hit, men niks. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 God jul? Det nærmer seg. Skummelt mye. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Mornings. Sitter med cola nå. Var morro å se Halloween igjen i går selvom den er ganske tam. Hadde håpet på et nytt morgendikt fra Therawyn da jeg kom hit, men niks. God morgen, vennen. Jeg kan ikke komme på noe akkurat nå, men hvis jeg gjør, skal jeg skrive det her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Der var du Therawynvennen. Kos å se deg innom litt oftere. Må stikke nå for jeg skal i et møte, men håper på et dikt når jeg er tilake da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Herregud, det er november Det er lønningsdag. ...og jeg skal bruke 25.000,- i dag Å? Fortell. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Herregud, det er november Det er lønningsdag. ...og jeg skal bruke 25.000,- i dag Å? Fortell. Turer til fjerne himmelstrøk er ikke gratis! 2x pers til Vietnam og Kambodsja er dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg