Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær.... finnes da mange av dem i Norge og! traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær.... finnes da mange av dem i Norge og! traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre Ja, men de i Norge lever ikke i USA Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær.... finnes da mange av dem i Norge og! traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre Ja, men de i Norge lever ikke i USA nei men det går da an og lure hun med på ferie det og gifte seg rik er sikkert vell og bra, men tror jeg hadde mista følelsen av manndom hater når andre spanderer Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær.... finnes da mange av dem i Norge og! traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre Ja, men de i Norge lever ikke i USA nei men det går da an og lure hun med på ferie det og gifte seg rik er sikkert vell og bra, men tror jeg hadde mista følelsen av manndom hater når andre spanderer Så bra jeg er jente da å liker sånt Poenget var vel at jeg har fryktelig lyst å flytte til USA, men siden jeg har en annen og ta hensyn til er det ikke bare å pakke sammen og dra Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Derfor jeg griper sjansen nuu, mens jeg er singel og ung. (Og ufattelig kul.) Edit: Men jeg er kjempetrøtt, god natt alle sammen! Endret 1. november 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær.... finnes da mange av dem i Norge og! traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre Ja, men de i Norge lever ikke i USA nei men det går da an og lure hun med på ferie det og gifte seg rik er sikkert vell og bra, men tror jeg hadde mista følelsen av manndom hater når andre spanderer Så bra jeg er jente da å liker sånt Poenget var vel at jeg har fryktelig lyst å flytte til USA, men siden jeg har en annen og ta hensyn til er det ikke bare å pakke sammen og dra ah beklager tar så og si alle på nettet for og være menn/gutter :O rike menn er ofte griser opplevde i vertfall jeg i Porto Banus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 hater når andre spanderer Ditto. Hater er vel kanskje litt for sterkt, men jeg syns det er ubehagelig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 hater når andre spanderer Ditto. Hater er vel kanskje litt for sterkt, men jeg syns det er ubehagelig. mener det blir helt satt ut! vet liksom ikke helt hva jeg skal si, eller gjør Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 hater når andre spanderer Ditto. Hater er vel kanskje litt for sterkt, men jeg syns det er ubehagelig. JA jeg også! Liker å kunne betale for meg selv. Og liker å spandere på andre, men å bli påspandert synes jeg ikke noe om :/ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Må være en guttegreier, kjæresten min er og sånn. Hater at jeg spanderer på han. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Okei med fri imorgen da! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Okei med fri imorgen da! indeed, har fri hele uka <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 JA jeg også! Liker å kunne betale for meg selv. Og liker å spandere på andre, men å bli påspandert synes jeg ikke noe om :/ Ja, spandere på noen er sååå mye bedre enn å bli spandert på. Jeg er jo også såpass sær at det er samme med pakker. Mye bedre å gi enn å få Må være en guttegreier Neh. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 JA jeg også! Liker å kunne betale for meg selv. Og liker å spandere på andre, men å bli påspandert synes jeg ikke noe om :/ Ja, spandere på noen er sååå mye bedre enn å bli spandert på. Jeg er jo også såpass sær at det er samme med pakker. Mye bedre å gi enn å få Du er nå søtest da <3 Jeg elsker å sende pakker. Men så er det gledesutbrudd i heimen når jeg får pakker Men er enig med at det er mye bedre å gi enn å få Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Nå legger jeg meg, natta Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Nå legger jeg meg, natta god natt ^_^ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Nå legger jeg meg, natta sov godt, drøm søt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hei, forumet! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hei, forumet! jøss er du her Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hei, forumet! jøss er du her Hvor skulle jeg ellers vært? Jeg prøvde å være sosial i helgen, men det medførte bare mer drama, sinne og tårer enn jeg har vært borti det siste året, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg