Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær....

finnes da mange av dem i Norge og!

traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre :(

Ja, men de i Norge lever ikke i USA :ermm:

nei men det går da an og lure hun med på ferie :p

det og gifte seg rik er sikkert vell og bra, men tror jeg hadde mista følelsen av manndom :p hater når andre spanderer :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg noen gang blir singel igjen, skal jeg flytte til USA for å gifte meg med en mangemillionær....

traff drømme dama av den typen for noen uker siden, men hun var opptatt dessverre :(

det og gifte seg rik er sikkert vell og bra, men tror jeg hadde mista følelsen av manndom :p hater når andre spanderer :p

Så bra jeg er jente da å liker sånt :roll:

Poenget var vel at jeg har fryktelig lyst å flytte til USA, men siden jeg har en annen og ta hensyn til er det ikke bare å pakke sammen og dra :ph34r:

Lenke til kommentar

Så bra jeg er jente da å liker sånt :roll:

Poenget var vel at jeg har fryktelig lyst å flytte til USA, men siden jeg har en annen og ta hensyn til er det ikke bare å pakke sammen og dra :ph34r:

ah beklager tar så og si alle på nettet for og være menn/gutter :O

rike menn er ofte griser :p opplevde i vertfall jeg i Porto Banus

Lenke til kommentar

JA jeg også! Liker å kunne betale for meg selv. Og liker å spandere på andre, men å bli påspandert synes jeg ikke noe om :/

Ja, spandere på noen er sååå mye bedre enn å bli spandert på. Jeg er jo også såpass sær at det er samme med pakker. Mye bedre å gi enn å få :p

Du er nå søtest da <3

Jeg elsker å sende pakker.

Men så er det gledesutbrudd i heimen når jeg får pakker :p

Men er enig med at det er mye bedre å gi enn å få :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...