Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvilken skole er det du refererer til? Er jo en del skoler her ute.

Smurfen: Har du truffet så mange herfra altså?

diskuterer bare med en som er lokal der som jeg jobber med, han er en av de veldig få som stemmer ap, og var vist oppslag om at skolene var så dårlig på nøtterøy, og det var vist fordi høyre styrte der ute

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja, sånn sett. Skolene er greie nok i form av lærere osv. er selvfølgelig noe som burde gjøres bla. bedre kursing av lærere f.eks., men sånn er det over alt.

Skolebygningene har derimot fått lov til å forfalle, for så å bygge nye skolebygg i stedet for å bare pusse opp underveis.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Åja, sånn sett. Skolene er greie nok i form av lærere osv. er kun noen få som ikke er helt så bra som de burde (men sånn er det over alt).

Skolebygningene har derimot fått lov til å forfalle, for så å bygge nye skolebygg i stedet for å bare pusse opp underveis.

han mener det, at dere bare bygger nye kultur hus og ikke skoler :p

hvor på øya bor vi?

Lenke til kommentar

Vi bor på Teie, første "tettstedet" du kommer til når man kjører innover øya :p

Og noe kulturhus annet enn det gamle har jeg ikke sett noe til. Derimot ble Nøtterøy Videregående bygget på med nytt påbygg der de brukte en styggt stor sum på interiør i stedet for å gå for en noe billigere løsning og heller gjøre litt med alle klasserommene også.

Det ble bygget ny barneskole for noen få år siden, og det kommer ny barneskole og ungdommskole som burde være klar om ikke så alt for lang tid her på Teie.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Og noe kulturhus annet enn det gamle har jeg ikke sett noe til. Derimot ble Nøtterøy Videregående bygget på med nytt påbygg der de brukte en styggt stor sum på interiør i stedet for å gå for en noe billigere løsning og heller gjøre litt med alle klasserommene også.

Det ble bygget ny barneskole for noen få år siden, og det kommer ny barneskole og ungdommskole som burde være klar om ikke så alt for lang tid her på Teie.

trives best ute på kalvetangen :O neida, men traff ei digg ei på munkerekka <3

Lenke til kommentar

Du er klar over at jeg bare har brødre right? :whistle:

gamblet og tapte :( nei jeg er ofte innom den øya, dere kan jo skryte på dere fineste kulturhus og dårligste skole :D

Lies. Tenker du fikk kjepp jeg.

Torød og Borgheim skole FTW.

Åja, sånn sett. Skolene er greie nok i form av lærere osv. er kun noen få som ikke er helt så bra som de burde (men sånn er det over alt).

hvor på øya bor vi?

Torød. :D

Er ikke det runkemek.. Beklager - munkerekka?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Da må du da virkelig ta av til høyre og kjøre bortover et stykke...

(hvis du virkelig vil til gansgstastrøk nr.2... Vestskogen er nr.1)

Til høyrei rundkjøringa er den minst risikable om du er glad bilen din. Folk kjører som rasshøl.

indeed, men bussene ut der er jo full av emoer :O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...