Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hmm.. må huske å prøve den da, blir liksom alltid Jafs på meg. 55,- for en kebab i pita på Djulians, evt 65,- for en stor shawarma(?) Hvordan er prisene/smaken på Jafs? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) 55 for vanlig kebab med drikke... så det blir vel det samme med prisen da. smaken er helt normal ikke noe superspennende men helt grei Endret 31. oktober 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Var ikke feil med taco nå <3 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jafs i Asker er grusomt. Bodde i Asker for noen år siden, den feite nordlendingen skulle fortelle meg HELE livshistorien sin hver gang jeg dro dit. Han satte seg tilogmed ved bordet mitt for å skravle mens jeg åt. Han skremte jo bort kunder med klenginga si. Også satt han og prata om hvor dårlig behandla han ble av sjefen. Til kundene sine... Så han dreiv og klenga på andre kunder så de nesten sprang opp trappa for å slippe unna han. Dreiv og ga meg gratis milkshake fordi jeg var så grei. Altså, når jeg går ut for å spise noe har jeg IKKE lyst at betjeningen skal sitte og prate hull i hodet på meg mens jeg spiser eller venter på maten. Endret 31. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hmm.. har ikke hatt det problemet, men det tar jo gjerne et par timer før man får maten sin da.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tok med farmor og mamma dit engang, da forbarma han seg fullstendig over dem og skravla konstant..skulle gi farmor klem når hun dro. Fyren er creepy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 ikke dra dit? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Aldri smakt kebab jeg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Da har du gått glipp av noe. 3 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Neimen det er nok av gode og usunne ting i verden som jeg liker, jeg trenger ikke enda en faktor til å ødelegge kroppen. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skiter til rompa svir hvis jeg spiser kebab, så jeg holder meg til burgere. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Neimen det er nok av gode og usunne ting i verden som jeg liker, jeg trenger ikke enda en faktor til å ødelegge kroppen. Kebab trenger ikke være så veldig usunt. Bruk ordentlig kjøtt i stedet for den møkkafarsen de bruker mange steder og ikke drukne den i Thousand Island som de fleste insisterer på. Du kan tilogmed bruke grov pita så er det enda bedre. Jeg skiter til rompa svir hvis jeg spiser kebab, så jeg holder meg til burgere. En kebab SKAL være så sterkt krydret at du svir rumpa av deg dagen etter. Du skal tro at du har stappa chillien direkte opp bak dagen etter. Da er den sterk nok. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Altså, jeg har jo spist kjøtt og salat i pita før, men aldri kjøpt meg en kebab. Folk mener det er stor forskjell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Neimen det er nok av gode og usunne ting i verden som jeg liker, jeg trenger ikke enda en faktor til å ødelegge kroppen. Kebab trenger ikke være så veldig usunt. Bruk ordentlig kjøtt i stedet for den møkkafarsen de bruker mange steder og ikke drukne den i Thousand Island som de fleste insisterer på. Du kan tilogmed bruke grov pita så er det enda bedre. Jeg skiter til rompa svir hvis jeg spiser kebab, så jeg holder meg til burgere. En kebab SKAL være så sterkt krydret at du svir rumpa av deg dagen etter. Du skal tro at du har stappa chillien direkte opp bak dagen etter. Da er den sterk nok. ELLER man kan la være å spise driten. EOD. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Var ikke feil med taco nå <3 Taco slår aldri feil. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nettopp spist en stor porsjon med firstprice fiskepinner, nam! Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Spiste taco til frokost og skal ha egg&bacon til middag. Jeg er passe gæren som snur sånn på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Spiste taco til frokost og skal ha egg&bacon til middag. Jeg er passe gæren som snur sånn på det Du er helt vill. Hvis du nå bare deler på 0 så står ikke verden til påske. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hymn to Freedom <3 Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nå skal jeg straks i gang med å lage vafler. Så blir det rørte jorbær fra pappas åker og krem som tilbehør nam nam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg