After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Yes! Kom akkurat noen nå Kødder du? Hvis de har begynt så tidelig faller jo hele greia med mørket bort også... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ga de vitaminer en gang. De ble sure. Mener å ha hørt du er fra Asker ellerno? Jeg bor i en av de blokkene ved NAV og Elixia. Nå vet jeg hvor du bor. Flytter om under en måned, så det gjør ikke så mye Men kommer til å savne at det er så sentralt her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ga de vitaminer en gang. De ble sure. Den spøken hadde de i Bo Nanas en gang. :!: Har du lest den tegneserien? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ga de vitaminer en gang. De ble sure. Den spøken hadde de i Bo Nanas en gang. :!: Har du lest den tegneserien? Nix! Jeg stikker å kjøper meg kebab og litt snacks nå. Snakkes. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ga de vitaminer en gang. De ble sure. Den spøken hadde de i Bo Nanas en gang. :!: Har du lest den tegneserien? Nix! Jeg stikker å kjøper meg kebab og litt snacks nå. Snakkes. jafs eller djuliane? :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Great! har trolig et brudd i hånda, 2 av knokene mine er dobbelt så store som normalt og knall blå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Drit i å være macho og skal slå i bord eller vegger når du er full, da. Hadde en gjøk på fest engang som på død og liv skulle vise hvor sterk han var og skulle slå istykker murveggen i stua. Han endte hos legen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Mamma og pappa kjøpte inn mase godis igår! Nå er det ikke mye igjen (ingen shitkidz har kommet enda, kommer nok noen ikveld. Får se når jeg er hjemme i 19-tia) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Drit i å være macho og skal slå i bord eller vegger når du er full, da. Hadde en gjøk på fest engang som på død og liv skulle vise hvor sterk han var og skulle slå istykker murveggen i stua. Han endte hos legen. Håper virkelig jeg har slått en vegg eller noe sånt istede for noen andre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Drit i å være macho og skal slå i bord eller vegger når du er full, da. Hadde en gjøk på fest engang som på død og liv skulle vise hvor sterk han var og skulle slå istykker murveggen i stua. Han endte hos legen. Håper virkelig jeg har slått en vegg eller noe sånt istede for noen andre. Du bitchslappet Vetle og zappet meg i hodet med en elektrisk fluesmekker. Bortsett fra det så jeg ikke at du slo noen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Forventer du virkelig noen drittunger på døren så tidelig? Er det ikke på kvelden de skal komme? Nå skal jeg straks lage mat. Skal bort og spise middag senere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Drit i å være macho og skal slå i bord eller vegger når du er full, da. Hadde en gjøk på fest engang som på død og liv skulle vise hvor sterk han var og skulle slå istykker murveggen i stua. Han endte hos legen. Håper virkelig jeg har slått en vegg eller noe sånt istede for noen andre. Du bitchslappet Vetle og zappet meg i hodet med en elektrisk fluesmekker. Bortsett fra det så jeg ikke at du slo noen. Haha det hadde jeg glemt, slo vel han fordi han tissa i akvariet eller noe sånt. Og den zapperen var det flere som fikk smake dreit og tok den på meg selv og sånn også. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Forventer du virkelig noen drittunger på døren så tidelig? Er det ikke på kvelden de skal komme? Nå skal jeg straks lage mat. Skal bort og spise middag senere. de skal egentlig komme om kvelden men dagens unger er redd for det meste virker det som(inkludert mørket) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha, stemmer det. Du gikk jo helt bananas med fluesmekkeren. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha det hadde jeg glemt, slo vel han fordi han tissa i akvariet eller noe sånt. Og den zapperen var det flere som fikk smake dreit og tok den på meg selv og sånn også. Hvordan blir du når du drikker egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha det hadde jeg glemt, slo vel han fordi han tissa i akvariet eller noe sånt. Og den zapperen var det flere som fikk smake dreit og tok den på meg selv og sånn også. Hvordan blir du når du drikker egentlig? Retardert tydeligvis. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Grei gate jeg bor, er nesten bare innvandrere og innvandrer-butikker her, så jeg tror ikke småunger får lov eller tør å gå på dørene her når det blir mørkt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ga de vitaminer en gang. De ble sure. Den spøken hadde de i Bo Nanas en gang. :!: Har du lest den tegneserien? Nix! Jeg stikker å kjøper meg kebab og litt snacks nå. Snakkes. jafs eller djuliane? :!: Djulians selvsagt Ganske god er den også Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hmm.. må huske å prøve den da, blir liksom alltid Jafs på meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tid for mat. Så mer øl. Og heldigvis ingen drittunger som har kommet hit så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg