L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tvillingene vil ikke sove! Jeg holder på å bli ga-a-a-a-al! Ikke gjør som mora til eksen min. Hu pleide å putte valium i tåteflaska. Jepp, og som dere vet er USA mulighetenes land... Ikke bare i USA det skjer. Jeg har opplevd det selv tilogmed. Ikke at jeg ble utnyttet på noen som helst måte, men det var noen som syntes det var jævlig gøy.Kjenner også folk som har blitt voldtatt på den måten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Eller så tåler man bare veldig lite alkohol. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tåler veldig lite de første gangene man drikker ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Gjett hva? 7 leder overlegent Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Våknet akkurat etter en todagers fyllekule. Levra blør... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nettopp kjøpt inn masse godis, best at det kommer noen kids på døra i dag Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har også kjøpt inn masse godis, og jeg mener at det er best at ingen kids kommer på døra i dag, så jeg kan spise opp alt selv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor kult hadde det ikke vært med en godterikanon? : ] Tanke som bare kom opp nå når dere nevnte det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Fantastisk! Jeg var edru i går, var et par timer ute i frisk luft, men ikke nevneverdig mye og ble ikke våt på bena eller kald, brukte resten av dagen på å slappe av foran en skjerm eller en vegg mens jeg poppa pillene mine. La meg i to-tiden og våkna i sted, med en forkjølelse på god vei. Jeg fatter det ikke! :S Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nettopp kjøpt inn masse godis, best at det kommer noen kids på døra i dag Kom en tulling uten kostyme, men med et spann her i går. Smalt døren igjen omtrent umiddelbart. Håper ingen slipper dem inn i blokken i dag så slipper jeg hele drittet. Godteri gidder jeg ikke å kjøpe og ikke snakk om at de får ølen min! Planlegger heller å se Halloween siden jeg ikke fikk sett den i går og slenge nedpå noen øl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg bor i øverste etasje, relativt sentralt. Poenget er at under meg bor det kun gamlinger på 70+ ergo så håper jeg at ungene gir opp før de kommer helt opp. Gidder ikke åpne døra uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Greit å bo i blokk egentlig, slipper unger som ringer på hele tiden. De kommer seg jo ikke inn hovedinngangen, så de gidder vel ikke å prøve. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Kom som sagt en tulling inn her så enten slapp noen henne inn eller så bor hun i blokken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nettopp kjøpt inn masse godis, best at det kommer noen kids på døra i dag Kom en tulling uten kostyme, men med et spann her i går. Smalt døren igjen omtrent umiddelbart. Håper ingen slipper dem inn i blokken i dag så slipper jeg hele drittet. Godteri gidder jeg ikke å kjøpe og ikke snakk om at de får ølen min! Planlegger heller å se Halloween siden jeg ikke fikk sett den i går og slenge nedpå noen øl. Er da bare koselig at de kommer vel! Er jo bare unger, lite vits å smelle igjen døra på dem. For min del blir jeg heller litt snurt om det ikke kommer noen, har ikke tenkt å spise godteriet selv.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Greit å bo i blokk egentlig, slipper unger som ringer på hele tiden. De kommer seg jo ikke inn hovedinngangen, så de gidder vel ikke å prøve. Mener å ha hørt du er fra Asker ellerno? Jeg bor i en av de blokkene ved NAV og Elixia. Endret 31. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Yes! Kom akkurat noen nå Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er litt irriterende når små unger kommer hele tida. Jeg bor i rekkehus og her kryr det av små godteri-tiggende drittunger hver Halloween. Litt småirriterende når du holder på med noe som for eksempel spilling eller TV-titting og det ringer på hvert 2. minutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Vet ikke hva slags rykte du har hørt på nå isåfall. Jeg er mystisk. Jeg bor inni monitoren din. Jeg er overalt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Er da bare koselig at de kommer vel! Nei, det er det ikke! Hele greia er en drittradisjon dette landet har tatt inn for at unger skal fly rundt å lage hærverk og ringe på hver eneste dør de finner. Kasting av egg på dører som ikke åpnes og masse bråk. Som sagt gidder ikke alle å komme med et kostyme engang. Om du ikke har lyst å spise alt godtet selv skulle du aldri ha kjøpt det. SKÅL! Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Mener å ha hørt du er fra Asker ellerno? Jeg bor i en av de blokkene ved NAV og Elixia. Nå vet jeg hvor du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg