Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Morn, Glimti. :D Alt bra med du*?

Alt bra så langt lille venn. :D

*For grammar naziene her på forumet, det var skrevet slik med vilje. Jeg er fullt klar over at det heter deg. :p

Siden du nevner nazier må jeg påpeke at jeg nettopp fant likheten mellom Iran president Mahmoud Ahmadinejad, Irans øveste leder Ayatollah Ali Khamenei og Adolf Hitler! Talene deres er bare skriking, brøling og armbevegelser!

:D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du nevner nazier må jeg påpeke at jeg nettopp fant likheten mellom Iran president Mahmoud Ahmadinejad, Irans øveste leder Ayatollah Ali Khamenei og Adolf Hitler! Talene deres er bare skriking, brøling og armbevegelser!

:D

Apropos det så leste jeg noen som hadde sammenlignet talene til G.W.Bush og Adolf Hitler. Det var nærmest umulig å se forskjell på retorikken de brukte for å forsvare sine krigshandlinger.
Lenke til kommentar

Apropos det så leste jeg noen som hadde sammenlignet talene til G.W.Bush og Adolf Hitler. Det var nærmest umulig å se forskjell på retorikken de brukte for å forsvare sine krigshandlinger.

Nå er jo dette kun en propagandavideo, dog en morsom en. :D Omtrent som denne tegningen:

post-131018-1288524151,3791_thumb.gif

Har aldri sett så nøye over akkurat sammenligningene med Bush og Hitler. Ble for mye å følge med på dersom man skulle fulgt med på alt med Bush...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg skal drikke noe mer på en stund, 6 timer på akuttmotaket er forferdelig, i hverfall når ingen kunne si meg hva som var galt med meg...

Lol, er ikke du... ung?

Som ikke 9/10 ungdommer drikker før de er 18, og det var ikke pga. drikken jeg ble syk, det var mer det at jeg ikke hadde kontroll på om noen puttet noe i drikken min når jeg var beruset.

Og btw. det er ingenting å si lol til!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg skal drikke noe mer på en stund, 6 timer på akuttmotaket er forferdelig, i hverfall når ingen kunne si meg hva som var galt med meg...

Lol, er ikke du... ung?

Som ikke 9/10 ungdommer drikker før de er 18, og det var ikke pga. drikken jeg ble syk, det var mer det at jeg ikke hadde kontroll på om noen puttet noe i drikken min når jeg var beruset.

Kan ikke du bli kastet ut av landet om du er beruset?

Lenke til kommentar

Lol, er ikke du... ung?

Har ikke jeg hørt det før?

Er ikke det alle ungdommer under atten sier når de drikker seg sanseløst drita og vil unnskylde seg med at "æææh jeg drakk ikke så mye da, må være noen som putta noe i drinken"?

Lenke til kommentar

Har ikke jeg hørt det før?

Er ikke det alle ungdommer under atten sier når de drikker seg sanseløst drita og vil unnskylde seg med at "æææh jeg drakk ikke så mye da, må være noen som putta noe i drinken"?

Selv om det er en mye brukt unnskyldning så skjer det faktisk i virkeligheten også.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...