Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 nå får jeg nashbesøk <333 hadeee! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hadet, og godnatt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Morgen, ja. \o_ I fin form da jeg kun drakk noen liter med alkoholholdig væske. Og selvsagt holdt jeg meg unna sprit og sånn faenskap. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 god morgen. Vært å sluppet ut gamp, dusjet og kl er ikke halv 11 en gang. Her snakker man effektivitet. Skal vaske øveretasjen og vaske klær og skifte på senga så er jeg i mål for huslige ting denne uka. Mmmm sitronte. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hater Søndager. Hver eneste søndag er jeg kvalm, har vondt i magen, og kjeder meg sanseløst. Det har vært sånn i flere måneder nå. Lørdagene er helt fantastiske, mens søndagene er helt jævlige. Søndager for meg er bare å vente på kvelden, slik at jeg kan sove til neste skoledag. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Søndag er alltid jævelig... Husker nesten ikke hva jeg gjorde igår :S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Søndag er alltid jævelig... Husker nesten ikke hva jeg gjorde igår :S Du dreiv å pratet om at du elsket meg på facebook chatten hvertfall Jeg kjøpte en nintendo 64 til 50 kroner om du ikke husker. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 God morgen godtfolk! hva står på? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Søndag er alltid jævelig... Husker nesten ikke hva jeg gjorde igår :S Du dreiv å pratet om at du elsket meg på facebook chatten hvertfall Jeg kjøpte en nintendo 64 til 50 kroner om du ikke husker. Hele kvelden er MEGET difus... Hvor skal jeg starte: Aner ikke når jeg kom hjem i natt må være imellom 6 og 9 en gang. jeg har en moped stående på utsiden her. jeg våknet i samme seng som en kompis jeg har en DIGER ape bamse ting. 6 bar solbriller hakekors på brystet og neger påskrevet under 2 tomme flasker med Captain morgan liggende i senga. ++++++++++ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Søndag er alltid jævelig... Husker nesten ikke hva jeg gjorde igår :S Du dreiv å pratet om at du elsket meg på facebook chatten hvertfall Jeg kjøpte en nintendo 64 til 50 kroner om du ikke husker. Hele kvelden er MEGET difus... Hvor skal jeg starte: Aner ikke når jeg kom hjem i natt må være imellom 6 og 9 en gang. jeg har en moped stående på utsiden her. jeg våknet i samme seng som en kompis jeg har en DIGER ape bamse ting. 6 bar solbriller hakekors på brystet og neger påskrevet under 2 tomme flasker med Captain morgan liggende i senga. ++++++++++ Så da har stjålet et moped, funnet en stor ape, kjøpt masse solbriller, blitt nazist og hatt sex med en mann? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Bra nick: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=221361 Definitivt ikke meg hvertfall. "Personlig kristen" Åja... Hvor er bevisene? Søndag er alltid jævelig... Husker nesten ikke hva jeg gjorde igår :S Jeg husker at jeg drakk øl og la meg uten å stille klokken. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Good morning, good morning, good morning to you. Put a smile on your face, it's a brand new day. Good morning, good morning, good morning to you. Each day is a new gift to open and use. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 H o d e p i n e. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Søndag er alltid jævelig... Husker nesten ikke hva jeg gjorde igår :S Du dreiv å pratet om at du elsket meg på facebook chatten hvertfall Jeg kjøpte en nintendo 64 til 50 kroner om du ikke husker. Hele kvelden er MEGET difus... Hvor skal jeg starte: Aner ikke når jeg kom hjem i natt må være imellom 6 og 9 en gang. jeg har en moped stående på utsiden her. jeg våknet i samme seng som en kompis jeg har en DIGER ape bamse ting. 6 bar solbriller hakekors på brystet og neger påskrevet under 2 tomme flasker med Captain morgan liggende i senga. ++++++++++ Så da har stjålet et moped, funnet en stor ape, kjøpt masse solbriller, blitt nazist og hatt sex med en mann? har ikke stjålet mopeden, men solbrillene. Sex har jeg ikke hatt med en mann, nazist vil jeg ikke kalle meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Åja... Hvor er bevisene? Spør en mod om IP-ene stemmer overens. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Good morning, good morning, good morning to you. Put a smile on your face, it's a brand new day. Good morning, good morning, good morning to you. Each day is a new gift to open and use. Nydelig vennen. God morgen til deg og. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Good morning, good morning, good morning to you. Put a smile on your face, it's a brand new day. Good morning, good morning, good morning to you. Each day is a new gift to open and use. Nydelig vennen. God morgen til deg og. Morn, Glimti. Alt bra med du*? *For grammar naziene her på forumet, det var skrevet slik med vilje. Jeg er fullt klar over at det heter deg. Edit: Dobbelpost. Endret 31. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Husker du at du zappet meg i hodet med en elektrisk fluesmekker, Petter? Endret 31. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg