Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 for de som trenger å høre en fet russesang, the e.n.d 2011 værsågod Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ingen russesanger er bra. EOD. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Eg leika litt med speilrefleksen for ei stund sidan, ganske fornøgd med resultatet Med tanke på at det her var eitt av mine første bilete utan auto-innstilling, er det vel ganske bra? Veldig bra indeed, treet ser nesten photshoppa ut 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 zeromac, all musikk til sitt bruk. og jo, kingda ka 2010, hypernova 2010, moment magnitude 2011 og the e.n.d 2011 er gode russesanger Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 svelemoe: nei. Det grunnleggende mangler - valget av motiv er dårlig, og ingenting er i nærheten av å være skarpt. Å gå bort fra automatikkprogrammer bør ikke være noe mål i seg selv, og det kan være lurt å ha kontroll på komposisjon først. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 zeromac, all musikk til sitt bruk. og jo, kingda ka 2010, hypernova 2010, moment magnitude 2011 og the e.n.d 2011 er gode russesanger Sant. Jeg klarer bare å høre på sånn musikk når jeg er på fest og er litt i mooden til det.. Men til hverdags - nei. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Eg leika litt med speilrefleksen for ei stund sidan, ganske fornøgd med resultatet Med tanke på at det her var eitt av mine første bilete utan auto-innstilling, er det vel ganske bra? Veldig bra indeed, treet ser nesten photshoppa ut svelemoe: nei. Det grunnleggende mangler - valget av motiv er dårlig, og ingenting er i nærheten av å være skarpt. Å gå bort fra automatikkprogrammer bør ikke være noe mål i seg selv, og det kan være lurt å ha kontroll på komposisjon først. Eg er langt i frå ein god fotograf. Har aldri øvd på å knipse bilete. Det einaste eg likte med biletet mitt var den litt "kunstneriske" stilen. Det er relativt bra, tusen gongar betre enn alt det kameraet har tatt før (mor mi sitt kamera, ho brukar det kun til hundebilete og fjas). Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) definitivt enig med deg (rock til hverdags for min del), men nå er jeg i festhumør, kom nettopp hjem, er supergira edit: det var til zeromac Endret 31. oktober 2010 av Laugh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Sleng ut spillelista di da vel, om du bruker Spotify. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 zeromac: mener du hverdagsmusikk nu? jeg bruker ikke spotify lenger, gått over til gode gamle ipod igjen, men kan slenge ut artister, to sek. (om du mente party, så er de fire de eneste partysangene jeg kan, lar andre styre sånt) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hverdagsmusikk, ja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Neste år er jeg forhåpentligvis i Stavanger. Da skal jeg feire Halloween / Allehelgensaften ved å ta på my robe and wizard hat. Så skal jeg være blodig ninja og RPe cybersex hele kvelden. Bør jeg føle meg sykt kul som (tror) jeg tok referansen din der? 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 the killers, rise against, coldplay, audioslave, feeder, celldweller, vertical horizon, placebo, forty foot echo, jimmy eat world, mgmt, papa roach, nofx, kings of leon, jet, foo fighters, led zeppelin, slipknot, the runaways, three doors down, system of a down, three days grace 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) svelemoe: du blir jo ikke bedre av at jeg later som om bildet er bra. Man må gjøre litt feil for å komme så langt som at man klarer å produsere knallgode bilder bare ved å dra fram et kamera og knipse et par bilder av noe tilfeldig. Wikipedia har noen gode artikler om komposisjon. Spesielt rule of thirds er viktig å lære seg: http://en.wikipedia..../Rule_of_thirds Skarphet må til. Lukkertid og brennvidde tilsier at bildet burde vært skarpt. Muligens har du bommet med fokus, eller beveget kameraet når bildet ble tatt. Fint at du benytter zoom-en til å faktisk plukke ut noe du mener ser bra ut. 34mm er en fin brennvidde. Men ikke vær redd for å bruke automatikken kameraet tilbyr. Det er mye som er viktigere enn å manuelt gjette seg fram til riktig eksponering for å få til gode bilder. Forøvrig er bildekritikk-forumet fint. Man lærer mye av å se hva andre får til, og hva andre gjør galt. Endret 31. oktober 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 kommer aldri til å få sove, redbull og sprit = gira i en del timer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Skummel blanding det der, ass. Gått på en del smeller, kan man si... Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hahah, hva mener du? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lenge leve ubesudlet brun sprit. Beregnelig og herlig. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hahah, hva mener du? Drukket masse RedBull og sprit, kommet hjem etter fest og vært så gira at du ikke klarer å sovne.. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) åjaaaa, trodde du mente blandingen av artister jeg, men daa forstår jeg edit: men jepp, kommer til å henge her til jobb i morgen Endret 31. oktober 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg