Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Får prøve det dollartrikset. Har alltid hatt lyst til å bestikke offentlige tjenestemenn. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Oh yes! Kvitost er tingen! Jeg som trodde jeg var helt alene om å si det. Du sier heldigvis ikke gulost (WTF? Sære mennesker som sier det, altså. :S), men det hadde nå vært best om du sa hvitost. Alt for mange "hv"-ord blir til "kv-ord", evt. bare "k"-ord. Etter 24 år, begynner jeg å bli lei at det er så få mennesker rundt meg som snakker forståelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du kan også brenne deg på det og treffe en som ikke lar seg bestikke, da får du enda hardere medfart. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Skrev ganske lang edit, som ble borte i diskusjon's.no forferdelige servere.. Men ja; Hotellene i storbyene (saigon osv) er ganske lav standard og ikke så pene.. Men de litt nyere utenfor byer og nærmere strender er "norsk standard" på, med utsikt over havet og hele pakka Sistnevnte erfarte jeg fra et hotell i Phan Rang, like ved stranden ^^ (er ikke direkte turistkjent område) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du kan også brenne deg på det og treffe en som ikke lar seg bestikke, da får du enda hardere medfart. Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke at jeg trenger det, ettersom nordmenn ikke trenger visum der. Alt bør gå knirkefritt. Norsk pass er jo kjent som et av de beste i verden (kommer inn så og si overalt uten problematos) Hvis ikke får jeg bla opp noen Dolares. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Vær forsiktig med hvor du spiser og hva du spiser. Lillesøster var på en typisk turistplass og ble matforgiftet etter første kvelden på en restaurant. Maten så helt fin ut, var noe kylling gryte greier. Men hun ble akutt syk og lå på do nesten konstant i 4 dager. Hun var så sliten etterhvert at de gadd ikke flytte henne inn i senga, så kjæresten lagde seng inne på badet til henne. Også husk at bakteriefloraen der nede er helt annerledes enn vår, så du kan regne med "feriemage" nesten uansett hva du spiser av lokal mat. Det var veldig kjekt med apotek der reseptbelagte medisiner (i Norge) selges over disk. Kjæresten hennes gikk bort og forklarte på engelsk hvor syk hun var, så bare fikk han valium rett i hånda. Da fikk hun sove litt innimellom Endret 30. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Og ja, du kommer til å bli syk. det er uungåelig omtrent. :] Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg skal ta Dukoral drikkevaksine før jeg drar (mot turistdiarè), samt ha med en god del Idoform tabletter. Regner med å ha diarè et par dager ja. Jeg leser også at Hund er vanlig mat der. Kanskje man skulle tatt seg en "typical dog soup"? Skal til Kambodsja uken etter, langt mer dodgy land. Mye sykt og skummelt som foregår der. F.eks: Landet har ingen begrensinger på våpen osv. Turister kan betale 10$ å skyte med pistol, 40$ for 30 skudd med AK-47, 30$ for å kaste en håndgranat, 100$ for å skyte med Bazooka(!!!!) Du kan betale ekstra for å skyte på "farm animals" tydligvis... Sykt sted, uten regler. Vurderer et par runder med AK, dog ikke på noen dyr tror jeg. Endret 31. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Er The Event verd å se? Har sett episode 1, laster ned alle episodene automatisk, så jeg kommer nok til å se de en dag ja. Hadde hørt mye bra om serien, men inntrykket jeg satt igjen med etter den første episoden var veldig "meh". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hjemme fra halloween fest! verdens vondeste rygge etter 279sokker... som veide 5,5kg på kroppen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Neste år er jeg forhåpentligvis i Stavanger. Da skal jeg feire Halloween / Allehelgensaften ved å ta på my robe and wizard hat. Så skal jeg være blodig ninja og RPe cybersex hele kvelden. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hjemme fra halloween fest! verdens vondeste rygge etter 279sokker... som veide 5,5kg på kroppen. Hahah, what?! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 hjemme fra halloween fest! verdens vondeste rygge etter 279sokker... som veide 5,5kg på kroppen. Hahah, what?! se bilde på RPP. Var et HELVETE! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Du så så awesome ut, Hanna! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 HMm kom akkurat på at jeg har forumbursdag i dag Registrerte meg for to år siden akkurat. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tusen takk sjur! var morsomt å gå med det å. spess på t-banen der folk glana som faen : Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg tror ikke jeg skal drikke noe mer på en stund, 6 timer på akuttmotaket er forferdelig, i hverfall når ingen kunne si meg hva som var galt med meg... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Eg leika litt med speilrefleksen for ei stund sidan, ganske fornøgd med resultatet Med tanke på at det her var eitt av mine første bilete utan auto-innstilling, er det vel ganske bra? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg har gått hjem i sokkelessen fordi noen tok skoa mine, ikke gøy, jeg kanke føle beina mine, ikke gøy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg tror ikke jeg skal drikke noe mer på en stund, 6 timer på akuttmotaket er forferdelig, i hverfall når ingen kunne si meg hva som var galt med meg... Lol, er ikke du... ung? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg