Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk på at mange ser på modding som noe meget seksuellt og intenst, selve utførelsen. Derfra er veien kort til å tenne fysisk på han eller hun som utfører handlingen.

 

Burde jo likevel være mulig med en viss profesjonell distanse, selv fra den som blir "serviced" .. :p Nå kommer jeg neppe til å betale for å få stukket metallbiter gjennom mine edlere deler, men jeg tror jeg skulle klart å styre meg, søt piercerdame eller ikke. En ting å tenne på noen, en annen ting å begynne å ta på dem (eller å gi veldig tydelig fysisk uttrykk for at man tenner på dem...).

Lenke til kommentar
Jeg regner med at de fleste som jobber med denslags er moddet (?) selv, men er det da moddene eller yrkesutøvelsen som utgjør den store forskjellen?
Moddene. Men det at du legger kroppen din i deres hender og lar dem utgjøre en forskjell kan virke opphissende på mange. For min del er det bare en tillitssak. Tror det har noe med tenningsmønster å gjøre. Er man seksuelt submissiv har man lettere for å tenne på at noen endrer kroppen din. Bare tankespinn, tho.
Lenke til kommentar
Litt rastløs i kveld, Ida?

 

Nora: Jeg har det fint jeg, men har lite lyst til at det skal være mandag i morgen! :)

 

jeg er sterkt uenig.. Selv om hun dama i miami ink er ganske pen da.. sånn i ansiktet.

Det er bra du har lov til å ha din feile mening vet du :).

 

 

Så lenge smaken min i jenter er bra så! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...