Nora90 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 God kveld alle sammen Hvordan står det til med dere? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Husk på at mange ser på modding som noe meget seksuellt og intenst, selve utførelsen. Derfra er veien kort til å tenne fysisk på han eller hun som utfører handlingen. Burde jo likevel være mulig med en viss profesjonell distanse, selv fra den som blir "serviced" .. Nå kommer jeg neppe til å betale for å få stukket metallbiter gjennom mine edlere deler, men jeg tror jeg skulle klart å styre meg, søt piercerdame eller ikke. En ting å tenne på noen, en annen ting å begynne å ta på dem (eller å gi veldig tydelig fysisk uttrykk for at man tenner på dem...). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg regner med at de fleste som jobber med denslags er moddet (?) selv, men er det da moddene eller yrkesutøvelsen som utgjør den store forskjellen?Moddene. Men det at du legger kroppen din i deres hender og lar dem utgjøre en forskjell kan virke opphissende på mange. For min del er det bare en tillitssak. Tror det har noe med tenningsmønster å gjøre. Er man seksuelt submissiv har man lettere for å tenne på at noen endrer kroppen din. Bare tankespinn, tho. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 God kveld alle sammen Hvordan står det til med dere? Bra her^^. Men er i "ut og finne på noe i nattemørket"-humør. Og nei, det var ikke sånn ment. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Er det sånn at man er automatisk sexy fordi man tegner litt på huden og stikker noen hull i den? Jeg skal være så ærlig å si at jeg synes jenter med mange mods er skikkelig heite. jeg er sterkt uenig.. Selv om hun dama i miami ink er ganske pen da.. sånn i ansiktet. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 God kveld alle sammen Hvordan står det til med dere? Bra her^^. Men er i "ut og finne på noe i nattemørket"-humør. Og nei, det var ikke sånn ment. Du kan komme ned hit, sove med meg og Espen i natt, og så bli med meg opp på hytta i morra? Vi har boblebad Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Litt rastløs i kveld, Ida? Nora: Jeg har det fint jeg, men har lite lyst til at det skal være mandag i morgen! jeg er sterkt uenig.. Selv om hun dama i miami ink er ganske pen da.. sånn i ansiktet. Det er bra du har lov til å ha din feile mening vet du . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 /me er sulten Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nora: Jeg har det fint jeg, men har lite lyst til at det skal være mandag i morgen! Jeg har vinterferie Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nora: Jeg har det fint jeg, men har lite lyst til at det skal være mandag i morgen! Jeg har vinterferie Vet..dere skoleelever er litt heldige på sånt. Og jeg vil også være med i boblebad..elsker boblebad . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Litt rastløs i kveld, Ida? Nora: Jeg har det fint jeg, men har lite lyst til at det skal være mandag i morgen! jeg er sterkt uenig.. Selv om hun dama i miami ink er ganske pen da.. sånn i ansiktet. Det er bra du har lov til å ha din feile mening vet du . Så lenge smaken min i jenter er bra så! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Gjerne det, Nora^^. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Vet..dere skoleelever er litt heldige på sånt. Og jeg vil også være med i boblebad..elsker boblebad . Det er bare å bli med Har stor seng Og 42 tommers tv også Ida: Da forventer jeg at du blir tatt av vinden og er her om omtrent 5 minutter... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *blåse avgårde fra trondheim* Jeg bruker nok et kvarter jeg..lengre unna :/. Stor seng hørtes koselig ut . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *fortsatt sulten* Etter en hundreognittigrams (største de hadde på esso, makan ><) burger og chips. Typisk meg. Trenger tohundreogtjuefemgrams for å mettes. Får finne JaFs i morgen, når jeg er i byen på shopping <3 Ooh, og jeg har fått sommerjobb her. Kos Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *blåse avgårde fra trondheim* Jeg bruker nok et kvarter jeg..lengre unna :/. Stor seng hørtes koselig ut . Da blir det jeg, du og Ida i senga (det hørtes litt feil ut...) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hoho! Feil? Aldri? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hoho! Feil? Aldri? Jaja, hvem vet hva som skjer XD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 får jeg også være med? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ehm hva? Jeg tenker da ikke på sånt >: ( . Alastor, din lille gris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg