Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ekte julbrus er faen ikke brun! Rød julebrus til folket! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er en kake virkelig en kake, om den ikke smaker kake? Hva om kaken smaker kake, men egentlig ikke er en kake? Ja. Hva da? Virkelig dypt og rørende, felte nesten en tåre her. Takk, takk. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ekte julbrus er faen ikke brun! Rød julebrus til folket! True true, julebrus er ikke annet en Aass (ligger i familien vettu) men skal innrømme at Hamer og Lillehammer er en god villa lignende brus <3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Etter å ha sett noen fanboy-kommentarer om rød julebrus så holder jeg meg til mitt utsagn om at enkelte er mer interessert i en "julete farge" enn en fantastisk smak som bringer juleglede. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Neinei helt ukorrekt.............................. eller bare ikke Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Brun julebrus smaker tamt og ekkelt. Rød julebrus smaker godt pg friskt. rett og slett. RETT SKAL FAENMEG VÆRE RETT! Endret 30. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Stakkars dere forvirrede og missledete sjeler. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Stakkars dere forvirrede og missledete sjeler. +1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Etter å ha sett noen fanboy-kommentarer om rød julebrus så holder jeg meg til mitt utsagn om at enkelte er mer interessert i en "julete farge" enn en fantastisk smak som bringer juleglede. Bringer champagne-brus deg juleglede? Hmm... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bringer champagne-brus deg juleglede? Hmm... Nei, men julebrus gjør. Med din kommentar der så antar jeg en av to ting: 1. du har aldri smakt julebrus 2. du har aldri smakt champagne-brus Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skal vi lage tråd på rød julebrus vs brun med poll? aaa husker gode gamle HVITost og gulost tråden.. Er jo ganske åpenbart at det er hvitost.. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Sørlands Julebrus som er brun er best! Med rød er god den og da. Edit: Det heter jo gulost da. Endret 30. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skal vi lage tråd på rød julebrus vs brun med poll? aaa husker gode gamle HVITost og gulost tråden.. Er jo ganske åpenbart at det er hvitost.. Er sitroner hvite? Er gulost hvit? Hint: Svaret på begge spørsmålene er ikke ja, og har 3 bokstaver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skal vi lage tråd på rød julebrus vs brun med poll? aaa husker gode gamle HVITost og gulost tråden.. Er jo ganske åpenbart at det er hvitost.. Jævla rasist! Gult er kult! JA TIL ET FARGERIKT OSTESKAP!Ta en titt på en gulost. Er den hvit? NEI! Den er mer gul enn den er hvit. Jævla jyppling. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Etter å ha sett noen fanboy-kommentarer om rød julebrus så holder jeg meg til mitt utsagn om at enkelte er mer interessert i en "julete farge" enn en fantastisk smak som bringer juleglede. Det har egentlig lite med fargen å gjøre, det er rett og slett at det smaker 100 ganger bedre, brun smaker som tam, kjedelig sjampanjebrus, i tillegg har jeg drukket rød julebrus i alle år. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Skal vi lage tråd på rød julebrus vs brun med poll? aaa husker gode gamle HVITost og gulost tråden.. Er jo ganske åpenbart at det er hvitost.. Er sitroner hvite? Er gulost hvit? Hint: Svaret på begge spørsmålene er ikke ja, og har 3 bokstaver. Guards! Throw this madman in the cellar! Skal vi lage tråd på rød julebrus vs brun med poll? aaa husker gode gamle HVITost og gulost tråden.. Er jo ganske åpenbart at det er hvitost.. Jævla rasist! Gult er kult! JA TIL ET FARGERIKT OSTESKAP!Ta en titt på en gulost. Er den hvit? NEI! Den er mer gul enn den er hvit. Jævla jyppling. For å ødelegge den litt, så er jeg halvt asiat. Endret 30. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 For å ødelegge den litt, så er jeg halvt asiat.Ikke bare er du osterasist, du er også en av de innvandrerne som kommer for å ta damene og jobbene våre? http://www.youtube.com/watch?v=KLni3wbndls Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Huehehehehhe XD DEYDURKURDURBS No, Im here on an assasination contract Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) For å ødelegge den litt, så er jeg halvt asiat. Vietnam ikkesant? Jeg skal til hjemlandet ditt neste år Endret 30. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Yeps : 3 Nice, er fæntæstiskt der nede! Lei/ kjøp en 125cc scooter der nede og cruuuuuuuuuuuuuuuise. Synd at jeg var for liten til det når jeg var der.. Neste gang jeg skal dit skal jeg kjøpe en motorsykkel og rulle ned i soldnedgangen fra stranden, hver dag : 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg