Aleks Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det var poesikveld her på skolen så tenkte jeg skulle skrive et dikt. Dette diktet viste seg å bli dypere enn helvetet selv. Så dypt at selv jeg, forfatteren, ikke finner svar. *kremt* Kake Er en kake virkelig en kake, om den ikke smaker kake? Hva om kaken smaker kake, men egentlig ikke er en kake? Ja. Hva da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja jeg skjønner. Du liker å patte på ting.. Vi gutter er litt opptatt av patter vet du. Hva mener du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 At du har feila på hva som er ekte julebrus er ikke vår feil. Og for dere andre er tydeligvis en "julete farge" viktigere enn en fantastisk smak som virkelig bringer juleglede. Ikke min feil Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 At du har feila på hva som er ekte julebrus er ikke vår feil. Og for dere andre er tydeligvis en "julete farge" viktigere enn en fantastisk smak som virkelig bringer juleglede. Ikke min feil Hvilken fantastisk smak sikter du til ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det var poesikveld her på skolen så tenkte jeg skulle skrive et dikt. Dette diktet viste seg å bli dypere enn helvetet selv. Så dypt at selv jeg, forfatteren, ikke finner svar. *kremt* Kake Er en kake virkelig en kake, om den ikke smaker kake? Hva om kaken smaker kake, men egentlig ikke er en kake? Ja. Hva da? Prøv igjen du. Og du må vite at du ikke er bundet av rim når du skriver dikt. Hva mener du? Patter, daier, hyller, melkeprodusenter, tits, boobies, pupper, jur, brød. Kjært barn har mange navn. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det var poesikveld her på skolen så tenkte jeg skulle skrive et dikt. Dette diktet viste seg å bli dypere enn helvetet selv. Så dypt at selv jeg, forfatteren, ikke finner svar. *kremt* Kake Er en kake virkelig en kake, om den ikke smaker kake? Hva om kaken smaker kake, men egentlig ikke er en kake? Ja. Hva da? Hva smaker kake da ? Først når du finner ut det kan denne "gåten" løses Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 At du har feila på hva som er ekte julebrus er ikke vår feil. Og for dere andre er tydeligvis en "julete farge" viktigere enn en fantastisk smak som virkelig bringer juleglede. Ikke min feil Se mr.A sitt svar. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvilken fantastisk smak sikter du til ? Har du misset premissene av diskusjonen så har du heller ingenting i den å gjøre! Hamar & Lillehammer Julebrus seff. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 At first I was like OMG MINECRAFT!!!!!!! but then I was like Could not connect to remote server Slippes ikke den nye updaten da, om 30 min? eller kanskej de har sluppet den nå, så alle får lastet ned til 00.00 ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Prøv å ikke riste den først. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har aldri smakt den, men etter hva julebruskongen sier så skal julebrus være rød ellers er den sjampanjebrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er en kake virkelig en kake, om den ikke smaker kake? Hva om kaken smaker kake, men egentlig ikke er en kake? Ja. Hva da? Virkelig dypt og rørende, felte nesten en tåre her. Hvilken fantastisk smak sikter du til ? THE TASTE OF CUM IN THE MORNING! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Forresten så er sjampanje et stygt ord. Champagne er mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) THE TASTE OF CUM IN THE MORNING! Ha ha, Du får få L4r5 til å hjelpe deg med det Forresten så er sjampanje et stygt ord. Champagne er mye bedre. Ei døunt ker vån bitt Endret 30. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 EKTE JULEBRUS ER BRUN, DØD OG FORDERVELSE HØR NÅ. BRUN. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 EKTE JULEBRUS ER BRUN, DØD OG FORDERVELSE HØR NÅ. BRUN. TRUSA DI ER BRUN! 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hamar & Lillehammer Julebrus seff. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 TRUSA TIL MOR DI JA! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 TRUSA TIL MOR DI JA! ETTER AT DU HAR BRUKT DEN! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg