L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 du kan da lage ei lita flåte uta no trebjelker og litt teip. Funfact: Jeg er, tross ryktene som sier det motsatte, ikke MacGyver. Nei du hadde vært her du... du har ingenting du skulle ha sagt om det emnet! Jawohl, mein Führer! Er du i Rosendal, L4r5? Jepp. Lars, si "nødsituasjon", så drar du og redder Espen pai. Som sagt så kommer jeg meg ikke til Bergen om jeg hadde prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Høres ut som et veldig kjent familietreff må jeg si. Godt jeg ikke er alene om å ha en så "flott" familie. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hver sin mening. Jeg liker frisyren hennes. Hver sin mening ja. Jeg liker at jentene har litt lengde på håret. "Det er ikke mitt problem at du ikke har tid til og ta barna dine rundt i nabolaget for og tigge godteri i morgen!" kom 3 mødre med en ungeskokk uten sidestykke og banket på døren nå, har de ikke tid i morgen, så får de ta seg tid, eller gi faen i hele greia! Arg! Har vært en tulling her og. Uten kostym til og med. har nintendo 64 Har en NES Har dame har god helse er awesome er alene hjemme Bor alene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Reiseruten bestilt for neste sommer (2011). Oslo - København København - Warszawa (Polen) Warszawa - Hanoi (Vietnam) Da Nang - Ho Chi Minh City (innenriks vietnam) Phnom Penh - Siam Reap (innenriks Kambodsja) Bangkok (Thailand) - Hanoi Hanoi - Warszawa Warszawa - København København - Oslo Blir en god del flyturer ja... Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er alene hjemme i noen dager nå, det betyr at jeg må lage middag osv. Så jeg har et par spørmål til dere: 1) Kan noen anbefale en enkel middag jeg kan lage på mandag eller tirsdag? Gjerne noe med kyllingfilet i. 2) Hvor lang er holdbarhetstiden på en åpnet pakke med (Gilde) kjøttdeig? Huff, har ikke laget en skikkelig middag siden 9. klasse Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er alene hjemme i noen dager nå, det betyr at jeg må lage middag osv. Så jeg har et par spørmål til dere: 1) Kan noen anbefale en enkel middag jeg kan lage på mandag eller tirsdag? Gjerne noe med kyllingfilet i. 2) Hvor lang er holdbarhetstiden på en åpnet pakke med (Gilde) kjøttdeig? Huff, har ikke laget en skikkelig middag siden 9. klasse Du kan jo lage noe wok el. Bare plain stekt kyllingfilet med ris funker også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Mariner kyllingfileten over natta. Skjær grønnsaker i biter. Bruk det du liker. Gulerot, løk, purre, chilli, squash, minimais, whatever. Legg det i en ildfast form. Legg kyllingfileten over grønnsakene og stek et kvarter, tjue minutter på 180 grader eller noe. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva vil det si å kalle en annen for en 'nepe'? Er det positivt? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Huff, har ikke laget en skikkelig middag siden 9. klasse Du, jeg lager ikke middag. Lever på kneip og melk, samt wiener i ny og ne. Be a man! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva vil det si å kalle en annen for en 'nepe'? Er det positivt? Det er en måte å si at du beundrer deres moralske og intellektuelle overlegenhet. Du, jeg lager ikke middag. Lever på kneip og melk, samt wiener i ny og ne. Be a man! Ekte menn kan lage mat. Det drar nemlig damer. 4 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er alene hjemme i noen dager nå, det betyr at jeg må lage middag osv. Så jeg har et par spørmål til dere:1) Kan noen anbefale en enkel middag jeg kan lage på mandag eller tirsdag? Gjerne noe med kyllingfilet i. 2) Hvor lang er holdbarhetstiden på en åpnet pakke med (Gilde) kjøttdeig? Huff, har ikke laget en skikkelig middag siden 9. klasse Du kan jo lage noe wok el. Bare plain stekt kyllingfilet med ris funker også. Trenger man ikke sånn fancy wokpanne for å lage wok da? Kyllingfilet, ris, béarnaise-saus og salat er noe vi har ganske ofte her i huset, og jeg vil gjerne prøve noe nytt. Mariner kyllingfileten over natta.Skjær grønnsaker i biter. Bruk det du liker. Gulerot, løk, purre, chilli, squash, minimais, whatever. Legg det i en ildfast form. Legg kyllingfileten over grønnsakene og stek et kvarter, tjue minutter på 180 grader eller noe. Er dessverre ikke glad i grønnsaker, og det blir vel litt kjipt å bare spise kyllingfileten? Eller tenkte du at det skulle spisses sammen med ris eller noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er dessverre ikke glad i grønnsaker, og det blir vel litt kjipt å bare spise kyllingfileten? Eller tenkte du at det skulle spisses sammen med ris eller noe? Vær en mann og lær deg å ikke være så kresen. Så lager du deg kyllingfilet med grønnsaker. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 La meg spesifisere litt. Jeg er ikke glad i kokte/stekte/varme grønnsaker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vil du drive med fildeling, men har ikke internett? Null problem. Nå lanseres offline p2p! http://blog.makezine.com/archive/2010/10/dead_drops_preview.html Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Lage mat ekke no problem, bare uutholdelig kjedelig å lage kun til seg selv Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er alene hjemme i noen dager nå, det betyr at jeg må lage middag osv. Så jeg har et par spørmål til dere: 1) Kan noen anbefale en enkel middag jeg kan lage på mandag eller tirsdag? Gjerne noe med kyllingfilet i. 2) Hvor lang er holdbarhetstiden på en åpnet pakke med (Gilde) kjøttdeig? Huff, har ikke laget en skikkelig middag siden 9. klasse Skjær opp kyllingfilet stek kyllingfilet hell et lite glass korma-saus oppi panna, korma saus er en indisk (?) saus som er veldig god! server med ris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Lage mat ekke no problem, bare uutholdelig kjedelig å lage kun til seg selv Du kan få lage til meg og. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Er alene hjemme i noen dager nå, det betyr at jeg må lage middag osv. Så jeg har et par spørmål til dere: 1) Kan noen anbefale en enkel middag jeg kan lage på mandag eller tirsdag? Gjerne noe med kyllingfilet i. 2) Hvor lang er holdbarhetstiden på en åpnet pakke med (Gilde) kjøttdeig? Huff, har ikke laget en skikkelig middag siden 9. klasse Skjær opp kyllingfilet stek kyllingfilet hell et lite glass korma-saus oppi panna, korma saus er en indisk (?) saus som er veldig god! server med ris. Er det en veldig spesiell smak av den korma sausen, og er den sterk? Tror jeg tar å steker kyllingfileten(e) sammen med wokgrønnsaker og korma sausen Oppskrift -> http://www.ica.no/FrontServlet?s=mat_inspirasjon&state=recept&receptid=47067&receptname=Kylling%20i%20kormasaus%20med%20ris Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 ikke noen spesiell smak nei, ikke veldig sterk heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 MOTHER OF ALL GODS Fant ut at jeg var så tørr på den ene hånda at sprekkene var blitt så store at det kom blod ut... Det ser lite tiltalende ut nå. Må nok frem med fuktighetskremen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg