Laugh Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Eller bare forlate huset og faktisk ikke være hjemme. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Nei, skal ut med noen veninner. Men akkuratt nå ligger jeg i senga mi kinda. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Dr. Pepper er TEH shit, men Urge/Pepsi/Cola kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det vet jeg, men det er alltid noen drittunger som går både dagen før og dagen etter Då leitar du fram det skumlaste du har i huset og jagar dei til helvete. Tror jeg skal gi de epler, også står jeg inntil døra og ser gjennom det kikkehullet vi har. Føler de for å kaste egg eller noe på døra har jeg allerede på meg sko og løper etter dem Er nesten litt synd at det aldri kommer drittunger til her jeg bor edit: Urge Intense er den eneste energidrikken som ikke smaker baller, men jeg har enda ikke funnet ut hvor "energien" er. Endret 30. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det vet jeg, men det er alltid noen drittunger som går både dagen før og dagen etter Då leitar du fram det skumlaste du har i huset og jagar dei til helvete. Tror jeg skal gi de epler, også står jeg inntil døra og ser gjennom det kikkehullet vi har. Føler de for å kaste egg eller noe på døra har jeg allerede på meg sko og løper etter dem Eg kan alltids leite fram laseren min, og fortelle om dei fantastiske blendande eigenskapane den har. Då bør dei forsvinne fort. Skal såklart ikkje lyse på dei uansett kva dei gjer, eg er ikkje ein idiot. Får helder sende dei bort til onkelen min, som er naboen her. Han er ikkje akkurat kjent for å vere nådig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg håper det kommer unger hit, og at jeg kan gi dem alt snopet jeg ikke får spist opp ellers. Men oddsen for at det skjer, er så liten at det ække moro engang. Og så håper jeg de er litt kreativt utkledd, så klart. Ikke bare dine standard prinsesser / sjørøvere / vampyrer fra første og beste Nille / lekebutikk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg pleide å klippe hull i et laken :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Oh creativity Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg håper det kommer unger hit, og at jeg kan gi dem alt snopet jeg ikke får spist opp ellers. Men oddsen for at det skjer, er så liten at det ække moro engang. Og så håper jeg de er litt kreativt utkledd, så klart. Ikke bare dine standard prinsesser / sjørøvere / vampyrer fra første og beste Nille / lekebutikk. Gi meg adressa di, så skal vi sjå om eg ikkje kan dukke opp som cthulhu og få alle dine herlige skittles. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Reinsdyrgevir til 20 kr? JA TAKK! 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Gi meg adressa di, så skal vi sjå om eg ikkje kan dukke opp som cthulhu og få alle dine herlige skittles. BLASFEMI! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vel, så lenge det så hjemmelaget ut, hadde du fått mer snop hos meg enn de kidsa som ruller ut fra lekebutikken. Jeg for min del var for gammel ifg. familie og venner, da å gå rundt i nabolaget utkledd som what not og be om knask eller skremme med knep på Halloween begynte å bli noe folk gjorde der jeg vokste opp, ikke kom før jeg var 12-13 år eller noe. Søstrene mine gikk da, og jeg var på mitt første Halloween-party i en alder av 12-13. Utkledd som Frankenstein så vidt jeg husker. Var utrolig kult. ^^ Jeg håper det kommer unger hit, og at jeg kan gi dem alt snopet jeg ikke får spist opp ellers. Men oddsen for at det skjer, er så liten at det ække moro engang. Og så håper jeg de er litt kreativt utkledd, så klart. Ikke bare dine standard prinsesser / sjørøvere / vampyrer fra første og beste Nille / lekebutikk. Gi meg adressa di, så skal vi sjå om eg ikkje kan dukke opp som cthulhu og få alle dine herlige skittles. Gubb studentboliger, 7716 Steinkjer. For mer info, spør Mikkel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Å redbull var den værste! Smaker som... sukker og... litt mer sukker. Hvis du mener Red Bull smaker sukker, tør jeg ikke en gang tenke på hva du mener om Urge Intense. Det må jo være 10% vann og 90% sukker, toppet med 10% ekstra sukker. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi har overvåkingskameraer rundt hele huset da. Jeg han bare henge en lapp på døra med en pil bort på nermeste kameraet der det står "Smil, du er på kamera " De fleste unger tørr ikke finne på noe da Er jeg rar som liker battery? Pappa har brukt det som blandevann så lenge jeg husker, pleier å naske en boks nå og da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Urge Intense har så mye sukker at om du bruker det som blandevann så vil du ende opp med blackout og en nummen tunge i et par dager i ettertid. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Å redbull var den værste! Smaker som... sukker og... litt mer sukker. Hvis du mener Red Bull smaker sukker, tør jeg ikke en gang tenke på hva du mener om Urge Intense. Det må jo være 10% vann og 90% sukker, toppet med 10% ekstra sukker. har... hater det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Battery er ikke det verste, men den er like generisk som Red Bull. Nei, gi meg SoBe Pure Rush Guanabana eller en av de to andre, bare la de ikke være tappet av Ringnes lenger. -_- Jævlig typisk at når jeg endelig finner en energidrikk jeg liker igjen, så tappes den av et bryggeri jeg boikotter. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Frank's er min personlige favoritt, hadde vært deilig å ha i Norge! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Gubb studentboliger, 7716 Steinkjer. For mer info, spør Mikkel. Hmmm, 9 timar kjøretur skal vel gå bra. Må berre bli 18 først. Og få bil. Og lappen. Og sy-skills, for å lage eit kostyme. Kva er utløpsdatoen på snopet ditt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg kunne fortsatt tenkt meg noen av dem jeg fant i Praha, med vitaminer og ginseng og what not i. Sånn ellers er Sitting Bull og Powerpoint noen evige savn. Hovedsaklig fordi det er så lenge siden jeg smakte dem at jeg har glemt hvordan de smaker. Gubb studentboliger, 7716 Steinkjer. For mer info, spør Mikkel. Hmmm, 9 timar kjøretur skal vel gå bra. Må berre bli 18 først. Og få bil. Og lappen. Og sy-skills, for å lage eit kostyme. Kva er utløpsdatoen på snopet ditt? Det er sikkert utløpt allerede, men slikt snop holder seg i årevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg