Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også alle de som prøver å suge pierceren sin mens han holder på xD

 

Det der er også rart - er piercere/tatovører bare superhawte, uavhengig av kjønn? Det virker jo som om de får mer uanstendige forslag i løpet av en arbeidsdag enn de fleste får i løpet av en lang karriere - enten de driver med intimpiercing (eller hva det nå heter) eller ikke.

 

Speer var arkitekt, ikke advokat, og det er mer Hitler enn Pacino.

 

 

Og The Wire. Nå. :D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Det der er også rart - er piercere/tatovører bare superhawte, uavhengig av kjønn? Det virker jo som om de får mer uanstendige forslag i løpet av en arbeidsdag enn de fleste får i løpet av en lang karriere - enten de driver med intimpiercing (eller hva det nå heter) eller ikke.
Moddede mennesker er som oftest heite uavhengig av kjønn. Men jeg er bi, da, så jeg kan vel eeegentlig ikke uttale meg. MEn jeg respekterer det at det er JOBBEN deres og kommer ikke med sånne forslag til noen av dem xD
Lenke til kommentar

Det har du faktisk rett i, Eplefe Oo. Skummelt men sant.

 

 

An elderly gentleman came in for nipple piercings, and upon inspecting the outcome, he asked himself, “I wonder if my granddaughter will like them?” I was throughly grossed out, and have paid close attention to the local newspaper for reports of child abuse ever since, just in case he shows up.

 

HAHA! Hva faen? XD.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...