After Dark Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Halloween er en latterlig tradisjon å ha innført i Norge uansett! Har aldri kastet meg på det og kommer aldri til å gjøre det heller. Eneste positive er at det blir solgt billige skjeletteffekter hvert år. Har alltid digget sånn. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Kreativt Flabba! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Halloween er en latterlig tradisjon å ha innført i Norge uansett! Har aldri kastet meg på det og kommer aldri til å gjøre det heller. Eneste positive er at det blir solgt billige skjeletteffekter hvert år. Har alltid digget sånn. jeg HATEr det selv. Men er det halloween fest. Så får jeg kaste meg på. Og når jeg kan fikse kostyme helt gratis... så er jeg fornøyd:D Kreativt Flabba! takk! planen var egentlig å være Lille My, men da måtte jeg ha kjjøpt ny kjole å slikt. Så jeg tager hva jeg haver. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Åifaen, nå kommer det vel unger på døra i kveld Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Neida, det er i morgen det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det er ikke før i morgen. edit: Endret 30. oktober 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det vet jeg, men det er alltid noen drittunger som går både dagen før og dagen etter Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Om jeg skal være teletubbie, holder det med lilla teletubbielue (med trekanten på toppen og ører) og lilla kjole eller bør jeg gjøre noe mer? Edit: Lilla kjole med tv på magen såklart. lilla onepiece! 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det vet jeg, men det er alltid noen drittunger som går både dagen før og dagen etter Då leitar du fram det skumlaste du har i huset og jagar dei til helvete. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Om jeg skal være teletubbie, holder det med lilla teletubbielue (med trekanten på toppen og ører) og lilla kjole eller bør jeg gjøre noe mer? Edit: Lilla kjole med tv på magen såklart. lilla onepiece! Har faktisk vurdert den (en venninne har onepiecen i lilla), men onepiece er så forforferdelig, ubeskrivelig, usannsynlig stygt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Herregud. Anandtech sine artikler er LAAAANGE. Prøver å lære meg litt om SSD. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Herregud, jeg er trett! :| Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Om jeg skal være teletubbie, holder det med lilla teletubbielue (med trekanten på toppen og ører) og lilla kjole eller bør jeg gjøre noe mer? Edit: Lilla kjole med tv på magen såklart. lilla onepiece! Har faktisk vurdert den (en venninne har onepiecen i lilla), men onepiece er så forforferdelig, ubeskrivelig, usannsynlig stygt.. nå er det jo Halloween da, antar at du ikke skal gå i den hele uka? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Herregud, jeg er trett! :| Prøv kaffe eller cola. Eller red bull. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Redbull smaker pest. 2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Redbull smaker best. enig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 jeg... HATER redbull! Det er så langt i fra godt som det kommer. Var i london for 1år siden. Å da testa vi ut alle energidrikkene vi fant. Å redbull var den værste! Smaker som... sukker og... litt mer sukker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Herregud, jeg er trett! :| Prøv kaffe eller cola. Eller red bull. Blir vel cola. Kaffe gjør meg trett og jeg er fortsatt ikke noe glad i Red Bull eller lignende energidrikker med den samme generiske smaken. Når pleier apotek vanligvis å stenge på lørdager forresten? Vet jeg har 1,5 timer på meg for å rekke polet, men apoteket er hva jeg tenker mest på her og nå. Har jeg tid til å spise før jeg må hive meg i vei? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det vet jeg, men det er alltid noen drittunger som går både dagen før og dagen etter Då leitar du fram det skumlaste du har i huset og jagar dei til helvete. Tror jeg skal gi de epler, også står jeg inntil døra og ser gjennom det kikkehullet vi har. Føler de for å kaste egg eller noe på døra har jeg allerede på meg sko og løper etter dem 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jeg skal bare si triks om noen shittfaces kommer, og kaster de egg på huset så løper jeg som faen og knuser tryne på fittene. Problem solved. Og siden jeg er aleine hjemme kan jeg spise godteriet selv, og si det kom kjempemange. Endret 30. oktober 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg