Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloween er en latterlig tradisjon å ha innført i Norge uansett! :thumbdown: Har aldri kastet meg på det og kommer aldri til å gjøre det heller. Eneste positive er at det blir solgt billige skjeletteffekter hvert år. Har alltid digget sånn. :new_woot:

jeg HATEr det selv. Men er det halloween fest. Så får jeg kaste meg på.

Og når jeg kan fikse kostyme helt gratis... så er jeg fornøyd:D

Kreativt Flabba!

takk! :D

planen var egentlig å være Lille My, men da måtte jeg ha kjjøpt ny kjole å slikt.

Så jeg tager hva jeg haver.

Lenke til kommentar

Om jeg skal være teletubbie, holder det med lilla teletubbielue (med trekanten på toppen og ører) og lilla kjole eller bør jeg gjøre noe mer?

Edit: Lilla kjole med tv på magen såklart.

lilla onepiece!

Har faktisk vurdert den (en venninne har onepiecen i lilla), men onepiece er så forforferdelig, ubeskrivelig, usannsynlig stygt.. :hrm:

Lenke til kommentar

Om jeg skal være teletubbie, holder det med lilla teletubbielue (med trekanten på toppen og ører) og lilla kjole eller bør jeg gjøre noe mer?

Edit: Lilla kjole med tv på magen såklart.

lilla onepiece!

Har faktisk vurdert den (en venninne har onepiecen i lilla), men onepiece er så forforferdelig, ubeskrivelig, usannsynlig stygt.. :hrm:

nå er det jo Halloween da, antar at du ikke skal gå i den hele uka?

Lenke til kommentar

Herregud, jeg er trett! :|

Prøv kaffe eller cola. :D Eller red bull. :thumbs:

Blir vel cola.

Kaffe gjør meg trett og jeg er fortsatt ikke noe glad i Red Bull eller lignende energidrikker med den samme generiske smaken. ;)

Når pleier apotek vanligvis å stenge på lørdager forresten?

Vet jeg har 1,5 timer på meg for å rekke polet, men apoteket er hva jeg tenker mest på her og nå. Har jeg tid til å spise før jeg må hive meg i vei? :p

Lenke til kommentar

Det vet jeg, men det er alltid noen drittunger som går både dagen før og dagen etter dontgetit.gif

Då leitar du fram det skumlaste du har i huset og jagar dei til helvete.

Tror jeg skal gi de epler, også står jeg inntil døra og ser gjennom det kikkehullet vi har. Føler de for å kaste egg eller noe på døra har jeg allerede på meg sko og løper etter dem ph34r.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...