Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld frender.

I'm not your friend, buddy! :mad:

HERRRRRREJESUS SÅ TREIGT DET GÅR, SKULLE TRO AT EN 75 ÅR GAMMEL DAME MED LEDDGIKT OG DÅRLIGE KNÆR GIKK MED PENGENE I EN PLASTPOSE HERFRA TIL BANKEN FFS.

Det hadde faktisk gått raskere. Som vanlig forbruker får du ikke overføringer i helgene.
Lenke til kommentar
HERRRRRREJESUS SÅ TREIGT DET GÅR, SKULLE TRO AT EN 75 ÅR GAMMEL DAME MED LEDDGIKT OG DÅRLIGE KNÆR GIKK MED PENGENE I EN PLASTPOSE HERFRA TIL BANKEN FFS.

Det hadde faktisk gått raskere. Som vanlig forbruker får du ikke overføringer i helgene.

FOLK SIER AT DETTE ER ET KOMMUNISTLAND, DET ER JO FAENMEG FEIL. I KOMMUNISTLAND FUNGERER JO BYRÅKRATIET, FAENS HELVETE. I KOMMUNISTLAND FUNGERER FORØVRIG OGSÅ KOLLEKTIVSYSTEMET, NOE NORGE IKKE HAR BEGREPET OM. JÆVLA KVASI-KOMMUNISTJÆVLER HELE GJENGEN.

Sånn det var dagens caps-lock rant. Da føler jeg meg mye bedre!

Hva skjer?

Lenke til kommentar

FOLK SIER AT DETTE ER ET KOMMUNISTLAND, DET ER JO FAENMEG FEIL. I KOMMUNISTLAND FUNGERER JO BYRÅKRATIET, FAENS HELVETE. I KOMMUNISTLAND FUNGERER FORØVRIG OGSÅ KOLLEKTIVSYSTEMET, NOE NORGE IKKE HAR BEGREPET OM. JÆVLA KVASI-KOMMUNISTJÆVLER HELE GJENGEN.

Sånn det var dagens caps-lock rant. Da føler jeg meg mye bedre!

Hva skjer?

bare et par småunger som leker med caps-lock, ikke mye annet.

Lenke til kommentar
Trolljegeren var kul den.

Digga Robert Stoltenberg.

Jeg syns det var rent og helt bedritent egentlig. Både han og Knut Nærum.

Montages.no sier det ganske greit:

De tre sentrale filmstudentkarakterene fungerer fint, spilt av ukjente fjes med engasjerende nærvær, men der Øvredal går i fella er ved castingen av TV-kjendisene Robert Stoltenberg og Knut Nærum som to tilnærmet ubetydelige bifigurer. Når disse dukker opp forsvinner både filmens realisme og stemning, og ingen av dem bidrar med humor som kler universet – ei synes jeg heller de er spesielt morsomme. Hovedrolleinnehaver Otto Jespersen er riktignok også kjent fra TV, men leverer en reell, betydningsfull skuespillerprestasjon i en mangefasettert rolle som tittelkarakteren. Både Stoltenberg og Nærum blir kun forstyrrende kviser i et ellers rent ansikt – og dette problemet er ingen bagatell. De representerer et alvorlig brudd med den dokumentære autentisiteten som ellers bestrebes gjennom formspråk og narrativt konsept hele veien gjennom Trolljegeren.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...