Datasmurf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fallout: New Vegas har jaggu meg et herlig soundtrack. Nesten like bra som 3ern! Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 God kveld frender. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvor jævlig vanskelig kan det være å få overført penger fra en konto til en annen. HERRRRRREJESUS SÅ TREIGT DET GÅR, SKULLE TRO AT EN 75 ÅR GAMMEL DAME MED LEDDGIKT OG DÅRLIGE KNÆR GIKK MED PENGENE I EN PLASTPOSE HERFRA TIL BANKEN FFS. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 God kveld frender. I'm not your friend, buddy! HERRRRRREJESUS SÅ TREIGT DET GÅR, SKULLE TRO AT EN 75 ÅR GAMMEL DAME MED LEDDGIKT OG DÅRLIGE KNÆR GIKK MED PENGENE I EN PLASTPOSE HERFRA TIL BANKEN FFS. Det hadde faktisk gått raskere. Som vanlig forbruker får du ikke overføringer i helgene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 "det er som banjo. du kanke være sur å høre på banjo musikk" norge rundt er bra Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 HERRRRRREJESUS SÅ TREIGT DET GÅR, SKULLE TRO AT EN 75 ÅR GAMMEL DAME MED LEDDGIKT OG DÅRLIGE KNÆR GIKK MED PENGENE I EN PLASTPOSE HERFRA TIL BANKEN FFS. Det hadde faktisk gått raskere. Som vanlig forbruker får du ikke overføringer i helgene. FOLK SIER AT DETTE ER ET KOMMUNISTLAND, DET ER JO FAENMEG FEIL. I KOMMUNISTLAND FUNGERER JO BYRÅKRATIET, FAENS HELVETE. I KOMMUNISTLAND FUNGERER FORØVRIG OGSÅ KOLLEKTIVSYSTEMET, NOE NORGE IKKE HAR BEGREPET OM. JÆVLA KVASI-KOMMUNISTJÆVLER HELE GJENGEN. Sånn det var dagens caps-lock rant. Da føler jeg meg mye bedre! Hva skjer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trolljegeren var faen meg kick ass Og det eneste soundtracket også: http://www.youtube.com/watch?v=-__g2_uMUd8 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 HERRRRRREJESUS SÅ TREIGT DET GÅR, SKULLE TRO AT EN 75 ÅR GAMMEL DAME MED LEDDGIKT OG DÅRLIGE KNÆR GIKK MED PENGENE I EN PLASTPOSE HERFRA TIL BANKEN FFS. Det hadde faktisk gått raskere. Som vanlig forbruker får du ikke overføringer i helgene. FOLK SIER AT DETTE ER ET KOMMUNISTLAND, DET ER JO FAENMEG FEIL. I KOMMUNISTLAND FUNGERER JO BYRÅKRATIET, FAENS HELVETE. I KOMMUNISTLAND FUNGERER FORØVRIG OGSÅ KOLLEKTIVSYSTEMET, NOE NORGE IKKE HAR BEGREPET OM. JÆVLA KVASI-KOMMUNISTJÆVLER HELE GJENGEN. Sånn det var dagens caps-lock rant. Da føler jeg meg mye bedre! Hva skjer? bare et par småunger som leker med caps-lock, ikke mye annet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trolljegeren var faen meg kick ass Agreed. Cloverfield på norsk på en måte. Med den filminga. Likte filmen veldig godt. @Balli jeg er mest sannsynlig eldre enn deg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg gleder meg sånn til å se trolljegeren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trolljegeren var faen meg kick ass Agreed. Cloverfield på norsk på en måte. Med den filminga. Eller The Blair Witch Project for den delen...eller..mokumentarer (har lært meg et nytt ord i dag ) generelt egentlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 jeg vil også se den! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 LAN er koselig. True words. Andre dagen idag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Måtte ha noe å gjøre siden ingen andre fucktards ville finne på noe i dag "Oh noes, drar du på kino ALENE?" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trolljegeren var kul den. Digga Robert Stoltenberg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trolljegeren var kul den. Digga Robert Stoltenberg. Årets beste norske film uten tvil! Jeg gir den en 6/6, genialt laget og velbrukte Max Manus penger på spesialeffekter! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Må dere ikke våge å komme med noen spoilere nå da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trolljegeren var kul den. Digga Robert Stoltenberg. Jeg syns det var rent og helt bedritent egentlig. Både han og Knut Nærum.Montages.no sier det ganske greit: De tre sentrale filmstudentkarakterene fungerer fint, spilt av ukjente fjes med engasjerende nærvær, men der Øvredal går i fella er ved castingen av TV-kjendisene Robert Stoltenberg og Knut Nærum som to tilnærmet ubetydelige bifigurer. Når disse dukker opp forsvinner både filmens realisme og stemning, og ingen av dem bidrar med humor som kler universet – ei synes jeg heller de er spesielt morsomme. Hovedrolleinnehaver Otto Jespersen er riktignok også kjent fra TV, men leverer en reell, betydningsfull skuespillerprestasjon i en mangefasettert rolle som tittelkarakteren. Både Stoltenberg og Nærum blir kun forstyrrende kviser i et ellers rent ansikt – og dette problemet er ingen bagatell. De representerer et alvorlig brudd med den dokumentære autentisiteten som ellers bestrebes gjennom formspråk og narrativt konsept hele veien gjennom Trolljegeren. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 btw, bare og vente til the social network kommer på film, for den er ikke verd pengene for kino! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 yavel. SEE WHAT I DID THERE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg