Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg drikker bestandig med vett. Gir meg alltid når alt blir svart Endret 29. oktober 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg drikker bestandig med vett. Gir meg alltid når alt blir svart Du gjør som din navnebror altså? Holder på til spyet tar deg? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg drikker bestandig med vett. Gir meg alltid når alt blir svart Kan være smart, det, ja.. 7 leder fortsatt!!! Endret 29. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg drikker bestandig med vett. Gir meg alltid når alt blir svart Du gjør som din navnebror altså? Holder på til spyet tar deg? Deadmau5 du tenker på? Det mørkna jo for han og under et dj set Skal på ganske stor fest ikveld, så viss jeg skulle være så heldig å få fingra fatt i en pc kommer jeg sikkert innom kafeen entur Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva er virusscan? Backup av filer? Hæææ? Enkelte jenter, huff Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg liker faktisk Deadmau5. Joel Thomas Zimmerman, altså. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nå ble det sannelig helg denne uken og Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) nei Har plenty jobb idag og imorgen også... Endret 29. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 nei Har plenty jobb idag og imorgen også... Mwhaha Har kjøpt meg en pose smågodt å julebrus, klar til å spise meg god å feit til gubben kommer hjem imorgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes du kan komme hit og underholde meg i stedet. Siden jeg må jobbe med skoledritt og ikke får med meg Nazareth, og sannsynligvis ikke kommer meg på Halloween-festen på Bodegan i morra. Ikke at akkurat det har så mye å si, for jeg har ikke klart å skaffe meg noe kostyme uansett, men likevel ... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes du kan komme hit og underholde meg i stedet. Siden jeg må jobbe med skoledritt og ikke får med meg Nazareth, og sannsynligvis ikke kommer meg på Halloween-festen på Bodegan i morra. Ikke at akkurat det har så mye å si, for jeg har ikke klart å skaffe meg noe kostyme uansett, men likevel ... Hvis du kommer hit å bærer meg tilbake, greit Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir så gøy på halloweenfest i morgen! Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir så gøy på halloweenfest i morgen! Enig, skal være teletubbie! Klarer ikke vente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har aldri vært på halloween-fest. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Blir så gøy på halloweenfest i morgen! Samme her. Men litt skeptisk til 26+ mennesker i den lille fellesstua til venninnen min. Skulle holdt det et annet sted. Jeg skal være rødhette. Endret 29. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg liker faktisk Deadmau5. Joel Thomas Zimmerman, altså. jeg også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og broren min kastet meg ut i fra en båt mitt på havet. Nå ble det mye bror ditt og bror datt. Broren min stengte meg inne i en hytte vi hadde laga som halvveis under jorda. Så kastet han brennende ting inn til meg. Hvis jeg prøvde å gå ut sto han klar med bøtter med nyplukket brennesle og kastet på meg. Jeg hadde selvsagt bare på meg shorts siden det var sommer. O' lykkelige barndomsminner! <3 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og broren min kastet meg ut i fra en båt mitt på havet. Nå ble det mye bror ditt og bror datt. Broren min stengte meg inne i en hytte vi hadde laga som halvveis under jorda. Så kastet han brennende ting inn til meg. Hvis jeg prøvde å gå ut sto han klar med bøtter med nyplukket brennesle og kastet på meg. Jeg hadde selvsagt bare på meg shorts siden det var sommer. O' lykkelige barndomsminner! <3 Jeg tror vi har funnet årsaken til hvorfor du er den du er den dag idag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg