Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drikker bestandig med vett. Gir meg alltid når alt blir svart :ph34r:

Du gjør som din navnebror altså? Holder på til spyet tar deg?

Deadmau5 du tenker på?

Det mørkna jo for han og under et dj set :tease:

Skal på ganske stor fest ikveld, så viss jeg skulle være så heldig å få fingra fatt i en pc kommer jeg sikkert innom kafeen entur :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes du kan komme hit og underholde meg i stedet. :p

Siden jeg må jobbe med skoledritt og ikke får med meg Nazareth, og sannsynligvis ikke kommer meg på Halloween-festen på Bodegan i morra.

Ikke at akkurat det har så mye å si, for jeg har ikke klart å skaffe meg noe kostyme uansett, men likevel ...

Lenke til kommentar

Jeg synes du kan komme hit og underholde meg i stedet. :p

Siden jeg må jobbe med skoledritt og ikke får med meg Nazareth, og sannsynligvis ikke kommer meg på Halloween-festen på Bodegan i morra.

Ikke at akkurat det har så mye å si, for jeg har ikke klart å skaffe meg noe kostyme uansett, men likevel ...

Hvis du kommer hit å bærer meg tilbake, greit :ph34r:

Lenke til kommentar

Og broren min kastet meg ut i fra en båt mitt på havet.

Nå ble det mye bror ditt og bror datt.

Broren min stengte meg inne i en hytte vi hadde laga som halvveis under jorda. Så kastet han brennende ting inn til meg. Hvis jeg prøvde å gå ut sto han klar med bøtter med nyplukket brennesle og kastet på meg. Jeg hadde selvsagt bare på meg shorts siden det var sommer.

O' lykkelige barndomsminner! <3

Lenke til kommentar

Og broren min kastet meg ut i fra en båt mitt på havet.

Nå ble det mye bror ditt og bror datt.

Broren min stengte meg inne i en hytte vi hadde laga som halvveis under jorda. Så kastet han brennende ting inn til meg. Hvis jeg prøvde å gå ut sto han klar med bøtter med nyplukket brennesle og kastet på meg. Jeg hadde selvsagt bare på meg shorts siden det var sommer.

O' lykkelige barndomsminner! <3

Jeg tror vi har funnet årsaken til hvorfor du er den du er den dag idag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...