Diskutert Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Mehee.Småsøsken er ikke greit å ha. Tsh. We know you love us! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Agreed. Jeg tror jeg har sprengt anlegget til broren min.. Bra vi er enige om noe Jeg sprengte høytalerne til broren min pluss at jeg motok virus på pcn hans. Jeg crasha pcen hans timer før han skulle ha muntlig eksamen. Hmm, da hadde jeg vurdert å kaldkvele deg på stedet... Han ble greit sur da ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Siden vi snakker om skader. Jeg hogg meg selv i foten med en øks mens jeg kløyvde ved! Mmm, ble et deilig arr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Mmmmm...pinnekjøtt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Mehee.Småsøsken er ikke greit å ha. Tsh. We know you love us! Lies! All lies! Småsøsken er bare herk! (Oda Tornerose, du vet hva jeg mener om du skulle lese dette.) Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tåler mann mindre alkohol når man er syk? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tror ikke det, men immunforsvaret ditt går til helvete. Så det hjelper ikke akkurat på sykdommen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjør på med gift når du er syk. Like greit å gjøre kort prosess, er det ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Bloodline Champions er i grunn litt kult. Ikke noe jeg sannsynligvis kommer til å bruke penger på, men var i alle fall morsomt å få beta-key i mailen bare fordi jeg har vært interessert i / spilt Funcom-spill tidligere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er ikke å anbefale. Har hendt at jeg har havnet på fylla når jeg er syk. dagene som kommer etterpå blir ikke bra. Trodde jeg skulle dø sist gang! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hvorfor virker ikke gmail? Har ikke kommet noe annet enn "blank page" i 2 dager nå..Laster ikke inn forsida engang. Endret 29. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Sier meg enig med Gypsy på den. Men så igjen, det kommer også mye an på hva slags syk man er, og hvor vandt man er til å ødelegge kroppen sin. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 O hy thar! Endelig helg, ahhh. Den uka her har vært slitsom. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Yeah It's good to be a nissemann! Her går det i julesanger gitt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2LE0KpcP05I nostalgi! fy søren jeg har lyst på en dram. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vil også drikke! Men neida, jeg må jobbe med bachelor og lydproduksjon. -_- Og hva er greia med at dere alle er så jævla julifiserte? Det er lenge til desember enda, folkens. Heck! Det er lenge til det nærmer seg slutten av midten av desember, så bare ro ned. Først kan dere gå all out over allehelgensaften, før dere så hopper på advent-bølgen i slutten av november og tenner lys hver søndag og sier gamle ord som ikke lenger har noen betydning og går og venter og så kan dere hoppe på julebasillen. Ærlig talt, show some fudgin' restraint! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Angående juleavataren min så var den et svar på pokey sin avatar. Snart må jeg ut med gampen, så jeg ikke hiver meg på flaska. Kjenner viljestyrken er svak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 nazareth-konsert i morgen. Can I get a wohoo?!! Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 er 10.ende helga på rad nå. Regner med jeg tåler en støyt til ikveld. Er jo tross alt SWEET SIXTEEN statusrapport om formen får dere imorgen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 er 10.ende helga på rad nå. Regner med jeg tåler en støyt til ikveld. Er jo tross alt SWEET SIXTEEN statusrapport om formen får dere imorgen Følger med på avisa daglig jeg, så får vel lese om enda en ungdom som har drukket seg i grava. Ærlig talt, show some fudgin' restraint! http://www.youtube.com/watch?v=SujdhgSkZHM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg