Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, Infected Mushroom var jo ganske kult, selv om jeg ikke er narkis. Skal høres mer på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, Infected Mushroom var jo ganske kult, selv om jeg ikke er narkis. Skal høres mer på. Flink gutt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Gutt? Hrmpf! Man er da en herre i sin beste alder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Veit at support ikke er lov, men det står at enkle spørsmål er tillatt så jeg prøver meg. Jeg sitter med Vista på lappisen. På den så skulle jeg gjerne gjort det slik at den prøver å koble til med en statisk IP jeg har definert, men faller tilbake til DHCP om IP-en ikke er gyldig på det nettverket. Situasjonen er slik at jeg gjerne vil ha statisk IP på hjemmenettverket. Her har jeg tenkt å kjøre 10.0.0.10/24. Men selvsagt så vil jeg jo også kunne koble til andre nettverk automagisk. Har funnet ut hvordan jeg får Vista til å sette statisk IP om DHCP ikke er tilgjengelig, men det er ikke det som er problemet her. Jeg vil jo at DHCP skal fungere i ruteren for andre. Eventuelt så kan jeg også ta imot råd om hvordan jeg får Inteno 5668-ruteren til å sette samme addresse på laptopen ut ifra MAC-addressen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, Infected Mushroom var jo ganske kult, selv om jeg ikke er narkis. Skal høres mer på. Jeg er ikke narkis jeg heller, men jeg betalte allikevel 450,- per billett for å se dem live med mrbjoern. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Tror ikke det er mulig L4r5, med mindre ruteren har en form for DHCP-liste. Har ingen problemer med å sette opp fast IP-adresse for en MAC-adresse på serverene våre, men har ikke mulighet for det samme på min ruter hjemme. *edit* Evt. noe software som skifter mellom forskjellige nettverksinnstillinger avhengig av hvor du kobler deg opp? Endret 29. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Gutt? Hrmpf! Man er da en herre i sin beste alder wat? like just turned 18 obsessed by the fact that myndig means the same as voksen? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Da blir det å kreve Dlink-en min tilbake fra fatters. Finner ikke muligheten til IP basert på MAC på den møkkaruteren som Nextgentel har sendt meg, men veit det er på Dlink-en jeg har liggende i Langesund. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er ikke narkis jeg heller, men jeg betalte allikevel 450,- per billett for å se dem live med mrbjoern. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Gooood mooooooooooooooooooooorgen! Vi starter dagen med: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 2 eller 3 dager neste uke er jeg borte fra skolen på grunn av Unge Høyre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kondolerer. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Sånn går det når man fylletekster Erna. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Artig bazukh Neste to dagene er jeg på jobb fordi jeg er en grisk jævel Neieh, hva skal man finne på da siden det ikke blir noe sushi i hovedstaden i dag mon tro? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Finnes mange eksempler. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Gooood mooooooooooooooooooooorgen! Vi starter dagen med: Fantastisk God morgen kl 11.36? Blir litt misunnelig på deg her jeg sitter i klasserommet, trøtt og jævlig etter fire timers søvn i natt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Artig bazukh Neste to dagene er jeg på jobb fordi jeg er en grisk jævel Neieh, hva skal man finne på da siden det ikke blir noe sushi i hovedstaden i dag mon tro? Har du fri NÅ? Eller eventuelt snart? Jeg skal innover, pappa virka lite entusiastisk når det kom til besøk og finingen min kommer ikke før i femtida, tidligst. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ligger fortsatt i sengen. Good life Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Finnes mange eksempler. Finnes langt langt flere eksempler hvor det ikke skjer. Du vet hva man sier, det finnes alltid unntak til regelen (unntatt denne regelen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg