Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tull og tøys, jeg er det fineste mennesket på hele jorden! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir det for kvalmt å dra inn at jeg har blitt kalt et unikum av en kunde, ved flere anledninger, i en jobbsøknad? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Akkurat nå er det dette albumet det går i, med innslag av dette. Du HAR god musikksmak jo! Var på min tredje Tom McRae-konsert for en uke siden. Det var magisk. Fikk tilogmed 2nd law live. Det tror jeg ikke jeg at jeg har fått før. Jeg elsker den mannen. Det er en fyr jeg tror jeg kunne blitt homse for. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir det for kvalmt å dra inn at jeg har blitt kalt et unikum av en kunde, ved flere anledninger, i en jobbsøknad? litt. Kunden er jo ikke en referanse akkurat? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kunden blir jo en slags referanse når det kommer til serviceinnstilling og kundebehandling, da det strengt tatt kun er de som kan gi er nøyaktig bilde på akkurat det, men det er ikke en jeg kommer til å skrive opp som referanse, nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 In other news: Nå har endelig Nextgentel fått letta på ræva si og fiksa nettet her. Så nå slipper jeg å sitte på sugen 2MB-linje. Nå har jeg hele *trommevirvel* 4871 Kbps! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tipset han før! Bare han som er latterlig treg. Jeg er en utrolig travel og opptatt person. Du kunne ha gjort mer for å få meg med! Akkurat nå er det dette albumet det går i, med innslag av dette. Du HAR god musikksmak jo! Selvsagt! Litt merkelig, men god. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er en utrolig travel og opptatt person. Du kunne ha gjort mer for å få meg med! Du virket lite interessert og jeg er utålmodig. Går fort videre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Han spiller bare hard-to-get, og nå sitter han og gråter fordi han mistet enda en sjanse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Haha, Lars, det var min tredje McRae-konsert òg. xD Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er en utrolig travel og opptatt person. Du kunne ha gjort mer for å få meg med! Du virket lite interessert og jeg er utålmodig. Går fort videre. Du vet ikke hva du gikk glipp av! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Tror det var min fjerde eller femte. Er neimen ikke sikker. edit: Right back at ya, Runar. Endret 29. oktober 2010 av bazukh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Han spiller bare hard-to-get, og nå sitter han og gråter fordi han mistet enda en sjanse. Godt han hører på Tom McRae da. Det er perfekt grinemusikk. Synd han aldri lanserte de McRaezor-blades'ene han snakket om på den ene konserten. Irriterer meg litt at jeg aldri fikk kjøpt meg TomBrella før de blei utsolgt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Læreren min mener jeg er alt for blek, faktisk så blek at hun vurderer å sende bekymringsmelding til barnevernet. kan være enig i at jeg er ganske blek, men hva faen? Skaff deg jerntabletter. Jeg prøvde å ta turen til Løveklippen og Enhjørningsdalen for å treffe Nie, men fant henne ikke så da gadd jeg ikke sove mer. Månefossen er ikke god nok lengre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Månefossen er ikke god nok lengre? Jeg ventet der i tre timer, men du dukket aldri opp, jo. Eller... Vent litt. Stod du på fremsiden eller baksiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 I met someone else Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Du gjorde vel det. GRISEJENTE! Jeg tipper jeg veit hvem det var også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tenkte jeg skulle trolle 4chan litt så jeg kjørte opp TOR. Men alle identitene jeg prøver i dag er visst bannet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Bannet pga contributin in CP threads? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Bannet pga contributin in CP threads? Reason for ban: CP Reason for ban: Spam in anontalk Reason for ban: Spam Reason for ban: Replying in CP thread Men nå fant jeg en IP som ikke er bannet enda. Så nå skal det trolles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg