Deadmau5 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hører på daft punk - Television rules the nation vs Crescendolls Fra live albumet deres. Helt klart den sykeste konserten det går an å være på! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 - Skjelett var halshugget trebarnsmor Flere enn meg som beundrer medias evne til å velge godt beskrivende titler? 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dragonland - To The End Of The World er det som spiller nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hører på Tom McRae - End of the world news. Koselåt å ha på ørene mens jeg jobber ^_^ Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 - Skjelett var halshugget trebarnsmor Flere enn meg som beundrer medias evne til å velge godt beskrivende titler? Hehe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hører på Tom McRae - End of the world news. Koselåt å ha på ørene mens jeg jobber ^_^ Vi hører på samme låt! Takk til bazukh for genialt tips. Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og hva er dagens gjøremål? Mitt er å få skikk på huset,høre på musikk og forum-ellers tar jeg det som det kommer-ungene skal til pappaen så det er mulig det blir rolig kveld med min kjære samboer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 planen er skole, trening om været klarner opp, og random. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Og hva er dagens gjøremål? Først skole, så finne på et eller annet som holder meg våken til rundt midnatt, så jeg kan prøve å få reparert døgnrytmen min. Egg og bacon var utrolig godt nå. Endret 29. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hører på Tom McRae - End of the world news. Koselåt å ha på ørene mens jeg jobber ^_^ Vi hører på samme låt! Takk til bazukh for genialt tips. synd hun ikke tipset deg før. Du gikk glipp av konsert, liksom. Dagens gjøremål er å bli ferdig med jobb, og så hjem og kose meg med nevøene mine Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 synd hun ikke tipset deg før. Du gikk glipp av konsert, liksom. Dagens gjøremål er å bli ferdig med jobb, og så hjem og kose meg med nevøene mine Jeg tipset han før! Bare han som er latterlig treg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Og hva er dagens gjøremål? Sminke folk til ei teaterforestilling, slave i uniform noen timer, og så møte et fint menneske. Muligens sushi-middag. Tidlig kveld. Fin dag. Endret 29. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hm. Dagens gjøremål, ja. Oslo, så skal jeg møte et fint menneske og gi fra meg en liten pakke og få kjeks i retur (oh, lykke!). Så skal jeg besøke pappaen min og vente på verdens fineste menneske, før det blir sushidate og konsert med fine mennesker. Finfint. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 trur jeg ser en sammenheng her Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Og hva er dagens gjøremål? Jobbe, deretter hjem og bestille siste rest av Vietnam og Kambodsjaturen til sommeren og så skal jeg på kino. Husker ikke hvilken film though :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 sikkert trolljegeren ^^ får ikke sett den på kino Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ja, tror det var Trolljegeren ja! edit: Jeg er jo forumtrolljeger! Endret 29. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Folk skal møte fine mennesker? Det har jeg da ikke blitt enig om? Jeg har ingen planer om å møte noen av dere idag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det betyr bare at du ikke er et fint menneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg