Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tydeligvis ikke så bra, Runar er i nazi modus. At han våger å påpeke mine skrivefeil :ph34r:

be aware!

Frykt ei, frue! Alle kan ta feil, så jeg skal ikke holde dette imot Dem i fremtidige situasjoner. :cool:

Neeh, te, post-rock og senga? Jeg sto jo opp for ganske nøyaktig tolv timer siden.

Jeg høyner med burn, psychedelic trance og forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan går det med Runar i disse mørke tider ?

Jeg savner bilen min, er desperat etter nok penger til å overleve resten av måneden og hadde gitt hva som helst for litt kjærleik, men ellers er alt bra. :thumbup:

Hva med Mr. A himself?

Mr.A himself har det så bra som det går an å få det. Skulle selv ha hatt mere penger, men er ikke så nød for meg da. Fikk en regning fra Nazi 2 aka tele 2, summen var på 4 ganger kreditt grensen deres. Lurer på hvordan de klarer å få det til :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm. De to første kan jeg styre meg for, det siste blir vanskeligere å rive seg vekk fra.

Jeg kan jo alltids gi deg et par timers ferie. :ph34r:

Nope, må nok betale den, for de vant et i et eller annet råd. Alt jeg vet er at vi kommer til å måtte kutte ned litt på forbruket av alt.

Ah. Vel, slikt er kjedelig. Jeg bet på Chess' nye tilbud om gratis (89 kroner) forbruk ut året, så jeg er rimelig trygg på mitt forbruk. Ihvertfall frem til nyttår.

Lenke til kommentar

Ah. Vel, slikt er kjedelig. Jeg bet på Chess' nye tilbud om gratis (89 kroner) forbruk ut året, så jeg er rimelig trygg på mitt forbruk. Ihvertfall frem til nyttår.

Men at de vant saken på tross av at beløpet overgikk deres egen kredittgrense over 4 ganger er noe jeg finner helt utrolig.

Lenke til kommentar

Hmm. De to første kan jeg styre meg for, det siste blir vanskeligere å rive seg vekk fra.

Jeg kan jo alltids gi deg et par timers ferie. :ph34r:

Ikke prøv deg. Du vil ikke kjenne min vrede.

Jeg liker det litt random, Oda.

Klokkeslettet er forresten også en god unnskyldning.

Sant, sant.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

den er nok plassert på soverommet :thumbup:

ja, sitter å holder øye med den nå skjønner du. må bare få meg forflyttet dit.

Jeg finner alt jeg leiter etter i lommer på jakker jeg ikke har brukt på månedsvis.

mhm. trodde jeg hadde mistet tlf min. lette og lette til jeg ga opp. Så fant jeg den plutselig.. I hetta på ene jakken min. :ermm:

Lenke til kommentar

den er nok plassert på soverommet :thumbup:

ja, sitter å holder øye med den nå skjønner du. må bare få meg forflyttet dit.

Jeg finner alt jeg leiter etter i lommer på jakker jeg ikke har brukt på månedsvis.

mhm. trodde jeg hadde mistet tlf min. lette og lette til jeg ga opp. Så fant jeg den plutselig.. I hetta på ene jakken min. :ermm:

det er ikke et bare du, det er faktisk en veldig krevende oppgave sist jeg sjekket :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...