Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dåkåj! Jeg er trøtt, er på jobb og lengter virkelig hardt etter kebab, Jeg misunner alle som bor i Halden og har tilgang på Campino/Måka nå *cut cut* Forrige gang jeg så så var campino i sarpsborg sikkert fler av dem kebaben i sandvika er hellig<3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jaaa. Takk folkens =3. Kebab? NOES. Nå fikk jeg lyst på jeg også. Hmm..kanskje jeg skal tvinge mamma ut for å kjøpe en. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dåkåj! Jeg er trøtt, er på jobb og lengter virkelig hardt etter kebab, Jeg misunner alle som bor i Halden og har tilgang på Campino/Måka nå *cut cut* Forrige gang jeg så så var campino i sarpsborg sikkert fler av dem kebaben i sandvika er hellig<3 Campino i særp er helt grei, men den i Halden.. Det er som natt og dag. Jeg har drømt at jeg er der og spiser. Det skremmer meg litt, egentlig =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaa. Takk folkens =3. Kebab? NOES. Nå fikk jeg lyst på jeg også. Hmm..kanskje jeg skal tvinge mamma ut for å kjøpe en. Hadde ikke orket og stukket innom med en til meg også? jeg ble sulten her nå... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor er det du bor a, Pac? Mamma har sikkert ikke noe i mot å kjøre et par mil ekstra =3. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 The Roots - The Tipping Point Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor er det du bor a, Pac? Mamma har sikkert ikke noe i mot å kjøre et par mil ekstra =3. er på skolen nå, drømtorp vgs... men lommeboka viste seg og være tom, så ingen kebab på meg i dag... *purre på lønning fra jobben* Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaa. Takk folkens =3. Kebab? NOES. Nå fikk jeg lyst på jeg også. Hmm..kanskje jeg skal tvinge mamma ut for å kjøpe en. Hahaha^^ Tvang funker alltid Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 WHAT? Går du på samme skole som meg??! The Roots er <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 WHAT? Går du på samme skole som meg??! The Roots er <3 Går du på drømtorp du også? wtf? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja XD. På medialinja. Hahaha... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja XD. På medialinja. Hahaha... IKT her... nerd ftw! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen? Jeg går også på drømtorp! haha Vanlig allmennlinje her da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ja XD. På medialinja. Hahaha... IKT her... nerd ftw! kondolerer. ikt er slappt jeg går også på drømtorp btw Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Må si jeg er..en smule overrasket Oo. Det er ikke vanlig allmen der så EID. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja XD. På medialinja. Hahaha... IKT her... nerd ftw! kondolerer. ikt er slappt det merker jeg godt... Denne timen med sammfunnslære gikk for det meste med til CS... @ negotiation: drømtorp du også? nå ble jeg bare skremt her... hvor mange er det egentlig her som går på drømtorp? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må si jeg er..en smule overrasket Oo. Det er ikke vanlig allmen der så EID. Allmen er vel på Ski VGS? Men de krever et sykt snitt. Går første året allmenn på Ås VGS jeg... Verden er sannelig ikke stor... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat våknet.. *gjeeesp* Her går det unna i samme fart som vanlig Hva har skjedd i dag? Noen katastrofer jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når jeg tenker meg om, går jeg også der! Helt utrolig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg