Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 I feel small. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 feire hva? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ingen her som har peiling på centos servere, og ispconfig? http://www.google.no/search?client=opera&rls=en&q=centos+server&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 http://www.google.no/search?hl=en&client=opera&hs=Ydb&rls=en&q=ispconfig&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai= Here you go. Google knows ALL. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Dang. Jeg har 486 i rykte. Noen bedre? 840 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Pics or it didn't happenz. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ingen her som har peiling på centos servere, og ispconfig? http://www.google.no/search?client=opera&rls=en&q=centos+server&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 http://www.google.no/search?hl=en&client=opera&hs=Ydb&rls=en&q=ispconfig&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai= Here you go. Google knows ALL. Hah, om du kan finne hvordan jeg på et lokalt nettverk setter opp nameservers i centos, for å så legge dem inn i ispconfig så det faktisk fungerer. Og hvordan jeg endrer innholdet på websidene mine som jeg har lagt til i ispconfig. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Når folk begynner å snakke spansk, så er det på tide å køye. Sleep tight. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 sulten Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 sulten Spis! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 "hva er vitsen med å leve lenge hvis man ikke nyter livet" tenkte jeg så tokk jeg en bit av cheesburgeren min(som har altformye krydder, bacon og to dressing typer) 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er ikke alltid like gøy, kan jeg fortelle deg. Har tatt noen piller som fikk meg til å spise ukontrollert i to dager nå. Spiste til jeg fikk smerter i magen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Spis! Nja. Det er mitt på natta og skal ikke ha mer mat før i morgen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Spis! Nja. Det er mitt på natta og skal ikke ha mer mat før i morgen. *ta på seg grammar nazi-hatten* midt* 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Nja. Det er mitt på natta og skal ikke ha mer mat før i morgen. Da får du planlegge litt bedre, så fu holder deg mett til frokost da. Du kan lage deg noe lett å spise, som feks salat el. Hvordan går det med Runar i disse mørke tider ? Endret 29. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 *ta på seg grammar nazi-hatten* midt* Jeg blei kalt grammatikk-gestapo i fullt alvor en gang. Jeg veit det ikke var ment som et kompliment, men jeg tok det som et likevel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Omg! It's a swedish bikini werewolf destruction unit!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan går det med Runar i disse mørke tider ? Jeg savner bilen min, er desperat etter nok penger til å overleve resten av måneden og hadde gitt hva som helst for litt kjærleik, men ellers er alt bra. Hva med Mr. A himself? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tydeligvis ikke så bra, Runar er i nazi modus. At han våger å påpeke mine skrivefeil be aware! og neida som regel planlegger jeg fint. Skal jo egentlig sove nå men merker at dette blir en natt med lite søvn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 *ta på seg grammar nazi-hatten* midt* Jeg blei kalt grammatikk-gestapo i fullt alvor en gang. Jeg veit det ikke var ment som et kompliment, men jeg tok det som et likevel. Jeg tar alltid slikt som komplimenter. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg óg, sjøl om fyren som kalte meg det var litt "hæss", som kidsa sa da jeg var ung (for to år siden). Neeh, te, post-rock og senga? Jeg sto jo opp for ganske nøyaktig tolv timer siden. Omg! It's a swedish bikini werewolf destruction unit!! Hahaha what. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg