Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, overordnet er IKKE bedre. Jeg fikk anmerkning for å fortelle om noen som ble mobbet. Jeg skal flytte langt vekk neste år, så jeg bare gir faen.

seriøst det går ikke ann, herregud hva er det for en slags gjeng med nek. Klag til..hvem er det som tar i mot klager...ombudet?? skolen er jo offentlig. Det er folk over rektor du kan klage til

Hvem over rektor skal jeg klage til da? Og jeg har ikke tenkt å klage før jeg evt. slutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaa, jeg er seint ute igjen, skyt meg.

Jeg ser ikke problemet. Han uttaler seg personlig om dødsstraff, da FRP er imot dødsstraff.

Dermed stemte han og seks andre representanter fra Fremskrittspartiet mot at Tromsø skal delta i Amnesty Internationals markering mot dødsstraff:

Han uttaler seg om at han er for dødsstraff og derfor ikke vil være med på markeringen. FRP er mot dødsstraff, men Jan Blomseth og seks andre representanter i Tromsø er for det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har aldri sett deg før.

Deg om det. Har faktisk flere poster enn deg i denne tråden. Pleier somregel ikke henge her lenger, så er vel ikke en del av "den nye kjernen".

Tipper noen av de eldre her husker meg, though.

Var ikke ment frekt altså. :dontgetit:

er nok egentlig ganske ny i forhold til de andre som er her ja.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er ny. :new_woot:

det er jeg å :hmm:

Her er min svada om meg (som tydeligvis skremte alle fordi ingen kommenterte det):

The Killers, Rise Against, Coldplay, Audioslave, Feederm Celldweller, Vertical Horizon, Placebo, Forty Foot Echo, Jimmy Eat World, MGMT, Papa Roach, NOFX, Kings of Leon, Jet, Foo Fighters, Led Zeppelin, Slipknot, The Runaways. <3

PS, elsker å gå barbeint og skriver/tegner på veggene mine

Hva er din?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

The Killers, Rise Against, Coldplay, Audioslave, Feederm Celldweller, Vertical Horizon, Placebo, Forty Foot Echo, Jimmy Eat World, MGMT, Papa Roach, NOFX, Kings of Leon, Jet, Foo Fighters, Led Zeppelin, Slipknot, The Runaways. <3

Jeg ble litt lykkeligere nå.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt lykkeligere nå.

dazed and confused

Lenke til kommentar
jau da nettopp kommet hjem.

først vært å jobba en time, så hørt/prata med en kar fra pixar om ting og hvordan de har ordning og bla bla bla interessant og morsomme greier, også jogga en tur etter det. skjer her i kveld?

Spennende å ha tilgang på folk som er ansatt i et såpass veletablert selskap som Pixar da vil jeg tro? :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...