Mchansern Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Brukte akkurat 10,000,- i bare flybilletter Skal hen Mchansern ? Vietnam & Kambodsja neste sommer. 17 dager. Det blir stas. Nice, hvor i Vietnam skal du? :]]] Vært der en gang (er halvt vietnamesisk), til tross for at jeg var ganske liten, så var det kjempemorro Lander i Hanoi, så drar vi ut til Ha Long Bay, og deretter nedover mot Hue, Hoi An og Ho Chi Minh City og tilslutt Mekong Delta før vi stikker til Kambodsja Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=YdAIt4MgnHc Bwahahahahaha!1 Noe for deg Nstin Endret 28. oktober 2010 av Sebbe 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Tja, vet ikke helt, jeg. Vel, vent til du blir voksen og får barn selv, så får vi se hva du mener da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Dødt i dag ser det ut til? JAVÆL! Skal innom Spaceworld i morra å klage på noen in-ear-øreplugger-drit som faen ikke fungerer. 2 paret jeg har kjøpt derifra og på begge to så har lyden i venstre øret forsvunnet...gidder faen ikke dette driten mer. AKG K172HD Hodetelefoner er bestilt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Mine "øreplugger" som jeg bruker nå er 9-10 år gamle. Dem var opprinnelig i bruk på cd-discmanen(?) min. Oh yes! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Låsen på profilen din er opphevet av en administrator og profilen er synlig igjen for andre brukere. Ja! Fantastisk. Din brukerprofil er låst av en administrator. Logg inn på nettstedet og les hvorfor. Uhm, wat.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 *Kjede seg* Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Låsen på profilen din er opphevet av en administrator og profilen er synlig igjen for andre brukere. Ja! Fantastisk. Din brukerprofil er låst av en administrator. Logg inn på nettstedet og les hvorfor. Uhm, wat.. :!: Administrator-eid! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Øreplugger er drit, basta! Jeg har for trange ører så alle typer øreplugger jeg har testet detter ut igjen bare jeg snur på hodet. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Øreplugger er drit, basta! Jeg har for trange ører så alle typer øreplugger jeg har testet detter ut igjen bare jeg snur på hodet. Er med 3 forskjellige størrelser på de jeg har...men hva hjelper det når det faen ikke kommer lyd ut av driten? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Apropo hodetelefoner.. De som følger med Desire er enorme. Får ikke plass til de.. :::::::::::::::::: 7 leder! 7 is da best numba! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Aktiv støydemping er tingen !!! - kan tilogmed brukes til annet enn musikk... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja! De andre jeg har har aktiv støydemping! Geniale! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvis du trenger aktiv støydemping for å dempe kjæresten spiller du for lavt, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Apropo hodetelefoner.. De som følger med Desire er enorme. Får ikke plass til de.. Faen der sa du noe! Hadde helt glemt at jeg hadde noe slikt *fnis* Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvis du trenger aktiv støydemping for å dempe kjæresten spiller du for lavt, rett og slett. Vil jo ikke ha tinnitus, heller... Vel, som trommis har jeg vel det allerede.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Skulle nesten tro pappa hater meg. Woho, bare venter på bekymringsmelding. Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Njaaa, det kommer an på. Foreldre som misbruker og mishandler ungene sine kan ikke være veldig glad i dem. Og dem er det dessverre altfor mange av. Endret 28. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Apropo hodetelefoner.. De som følger med Desire er enorme. Får ikke plass til de.. Faen der sa du noe! Hadde helt glemt at jeg hadde noe slikt *fnis* Og så da? Selv om de funker er de for store.. Too bad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg