Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Min alder også selvfølgelig Lurer på hvorfor fyren nekter for at han er 15 år, når han skrev at han var det for noen måneder siden. Han kan jo være seksten da Det kan vi ta på pm.. Hvordan går det? HTCen restarter av å starte barcode scanner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Så deg ikke denne gangen heller smurfyboy:( Sånn går det når du kjører gjennom sentrum når jeg befinner meg utenfor. Dessuten hadde jeg teknisk sett nettopp kommet ut av en times lang dusj uansett. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Du burde lete om natten, gjerne lørdagsnatten. Da er nemlig smurfen å finne i kebabkøen Ferdig på jobb, nå trenger jeg penger.. noen som har lyst å låne meg penger? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 noen som har lyst å låne meg penger? Du kan få penger av meg, om jeg får kroppslige tjenester av deg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 noen som har lyst å låne meg penger? Du kan få penger av meg, om jeg får kroppslige tjenester av deg. Hah, you wish Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 noen som har lyst å låne meg penger? Du kan få penger av meg, om jeg får kroppslige tjenester av deg. Hey! Kjøp (og salg) er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Skulle nesten tro pappa hater meg. Woho, bare venter på bekymringsmelding. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hah, you wish Hey! Kjøp (og salg) er ikke tillatt. Misunnelig fordi jeg ikke ga tilbudet til deg eller? Skulle nesten tro pappa hater meg. Woho, bare venter på bekymringsmelding. Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Og for noe helt annet. "Forelder" er et helt forferdelig ord. Jeg får grøsninger på ryggen bare jeg tenker på det. Foreldre er helt ok, men Forelder? BLÆH! Endret 28. oktober 2010 av Slimda 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Noen med Awesome Photoshop-skills her? Problem nevnes på forespørsel.. Trenger sårt hjelp! Endret 28. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Du burde lete om natten, gjerne lørdagsnatten. Da er nemlig smurfen å finne i kebabkøen Ferdig på jobb, nå trenger jeg penger.. noen som har lyst å låne meg penger? Det er også da man finner nurk. Jeg har 50 øre og en drøss med polletter her du kan låne? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen Photoshop-entusiaster som kan hjelpe meg litt? Problem nevnes på forespørsel.. Trenger sårt hjelp! Spørs hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Noen Photoshop-entusiaster som kan hjelpe meg litt? Problem nevnes på forespørsel.. Trenger sårt hjelp! Spørs hvor vanskelig det er. Ganske så.. Men jeg klarte det! Stolt much? Endret 28. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Skulle nesten tro pappa hater meg. Woho, bare venter på bekymringsmelding. Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Og for noe helt annet. "Forelder" er et helt forferdelig ord. Jeg får grøsninger på ryggen bare jeg tenker på det. Foreldre er helt ok, men Forelder? BLÆH! Jeg vet. Derfor "skulle nesten tro", ikke tror. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 er 150 kr for å innstallere windows 7 for noen drøyt?... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 er 150 kr for å innstallere windows 7 for noen drøyt?... Kommer an på hvem du gjør det for. Er det en kompis eller noen nære bekjente så vill jeg tatt en symbolsk sum. Er det noen du ikke kjenner særlig så ville det være en ok sum. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Aokey. Er forsåvidt en kammerat, men er broren hans sin pc. Jaja 150kr it is. Var heller billig forrige gang på samme kammerat, 300kr for å bygge pc samt installere w7.. ^^ Må man ha penger til mitt daglige inntak av energidrikk, så må man.. : ] Endret 28. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Lite sannsynlig. Skal veldig mye til for at en forelder hater sitt barn. Tja, vet ikke helt, jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Brukte akkurat 10,000,- i bare flybilletter Skal hen Mchansern ? Vietnam & Kambodsja neste sommer. 17 dager. Det blir stas. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Må man ha penger til mitt daglige inntak av energidrikk, så må man.. : ] Fant ut i stad at bestemor drikker to flasker med energidrikke hver dag, hah. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Brukte akkurat 10,000,- i bare flybilletter Skal hen Mchansern ? Vietnam & Kambodsja neste sommer. 17 dager. Det blir stas. Nice, hvor i Vietnam skal du? :]]] Vært der en gang (er halvt vietnamesisk), til tross for at jeg var ganske liten, så var det kjempemorro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg