Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 å herre! Jeg blir bare mer og mer forundret over kvinneguiden når jeg ikke trodde det var mulig! En mann har blitt bitt i kølla, og kan ikke ha aktivitet med den på en måned, og alle kommentarene er "dere kranglet, du fortjente det nok!" Hva faen?! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 å herre! Jeg blir bare mer og mer forundret over kvinneguiden når jeg ikke trodde det var mulig! En mann har blitt bitt i kølla, og kan ikke ha aktivitet med den på en måned, og alle kommentarene er "dere kranglet, du fortjente det nok!" Hva faen?! Som folk har sagt tidligere, på KG kan man aldri vite hvem som troller eller ei. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nei, men ivertfall 2 ut av 20 er IKKE troll. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hvordan vet du at ikke halvparten av "kvinnene" der er like mye troll som du er? Sannsynligvis gutter på din egen alder som troller vettet av seg. Og du svarer, så det blir enda morsommere for trollene. The troll just got trolled, eh? Endret 27. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vet vertfall en ting, og det er at et fora med kategorier som "Graviditet og spedbarn" og "Hus og hage" IKKE er noe for meg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Sitter å leser gjennom tråden på Kvinneguiden, oh hjelpes! Nei.. holder meg her jeg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Tenk om 90% av brukerne på kvinneguiden egentlig er gutter som sitter og troller bak jentenavn. Alle tror de andre "damene" er klin gale da. Blir som om du bestemmer deg for å være litt crazy en dag, og lager en MSN-profil og emailadresse som jente, treffer en jente som sier hun er lesbisk, sender henne noen søte bilder av en eller annen random dame fra internett. Også blir dere gode venner selv om hun ikke vet at du er en mann. Dette foregår kanskje i flere mnd, og du føler du må si fra. Nå begynner jenta å insistere på at dere skal møtes face to face fordi hun har noe viktig å fortelle deg. Du stålsetter deg i dagevis for å fortelle om løgnen din, også sier hun "Sorry, I'm a guy". Så kan du se tilbake på 6 mnd med "lesbisk" cybersex med en annen mann. Yayyy. Endret 27. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Know your nerds<3 Har garantert skjedd mange ganger, Bytex. Endret 27. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Æsj, nå har jeg spilt Darksiders i flere timer i strekk..helt stiv i ryggen og nakken..må vel bare legge seg snart. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvorfor må alle være trøtte? Klokka er jo ikke såååå mange. Jeg kjeder meg, jeg treger selskap jo. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 hei zerda, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg og er trøtt, skal legge meg.. opp kl 8 imorgen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har fri i morgen. Digg. Har tilbragt kvelden med å se på Modern Family og spist potetgull. Kos. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg trenger at en til stemmer på fire. Seriøst. Fire kan ikke stå med sju stemmer. Nå står det med seks stemmer, men det er bare fordi jeg fjernet min stemme. Jeez. Denne avstemmninga var en dårlig idé. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Sånn, sweetheart Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ååw. Tusen takk, cutiepie! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Denne avstemmninga var en dårlig idé. Det var jo (nesten) din idé! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, men støtten min til idéen var tydeligvis ikke gjennomtenkt. Og folk er tydeligvis gale. 7 er et forferdelig tall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner ikke tingen med 7, uansett. Og, ååå. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken avatar jeg skal ha. Irriterende at jeg henger meg så sykt opp i det. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 velg tone slår aldri feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg