Gjest medlem-1432 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Endelig liker folk avataren min :!: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei, forumet! Hei! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Syns RRTV var littebitt skuffende, håper det blir bedre neste gang... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Fuck yes. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja! Blir Santana på meg på lørdag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ugyldig format. Du må skrive datoen i formatet MM/YYYY, YYYY eller la feltet være blankt. Hvordan skrive dato når det der kommer opp? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Da skal jeg stå og sende masse folk ut på måneskinnstur. Tror dere jeg greier å sette romantisk stemmning? Nei Vel da tok du feil. Synes jeg gjorde det bra. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen andre som merker treghet i forumet ? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 = Treeeig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Syns RRTV var littebitt skuffende, håper det blir bedre neste gang... Enig. Men på en annen side så var det jo første programmet og de pleier jo til dels å være preget av litt anspenthet. Mye samme oppskriften som radioprogrammet, så greit å sette på tvn for å bare høre på det for det meste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ugyldig format. Du må skrive datoen i formatet MM/YYYY, YYYY eller la feltet være blankt. Hvordan skrive dato når det der kommer opp? 10/2010, 2010 eller blankt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Note to self... aldri lad opp mobilen i bilen, med mindre det er akutt krisesituasjon. Tror batteriet holder på å ta kvelden Andre som har opplevd det samme? Endret 27. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja. Billadere gir ut mye mer enn USB og vegglader. Det gir, stort sett, mer slitasje. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Andre som har opplevd det samme? Jeg kan fint lade telefoner og lignende så lenge motoren går (og bilbatteriet lades), men jeg har gått fra bilen med kupélysene på en gang, og da hadde jeg problemer med å starte dagen etterpå. Redigert: Du snakket om mobilbatteriet, ja. Jeg har aldri opplevd problemer der heller, med alt fra gamle Nokiaer til iPhone 4. Endret 27. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Tror han tenkte på batteriet i mobilen, ikke bilen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Kommer helt an på kvaliteten av laderen. En god bilader skal klare å regulere 12 volten ned til 4,8-5 volt selv om volten på batteriet varierer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Selv opplevde jeg at backlighten på den forrige mobilen min nektet å fungere før jeg hadde tatt ut batteriet og satt det inn igjen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) E-post og facebook-kontoen min er blitt hacket. Føles ut som jeg sitter på isolat :!: Endret 27. oktober 2010 av Rockna Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 E-post og facebook-kontoen min er blitt hacket. Føles ut som jeg sitter på isolat Har du ikke en backup e-post konto som du får passord til når det skiftes ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hmmm... jaja, vi får lade opp noen ganger via usb på pc som jeg vanligvis pleier og se. Var sigarettenner til usb, så bare den vanlige usbkabelen som var kobla i, HTC Desire I tillegg har jeg problemer med minnekortet, det ville plutselig ikke kjenne det igjen. Og nå som jeg har tatt det ut og inn vil mobilen absolutt formatere det (igjen, har skjedd en gang før for 2-3 mnd siden også) Edit: Når jeg først er i gang med å klage på tekniske duppeditter så kan jeg også nevne at batteriet på min acer aspire one var død etter 4 mnd. totalt dødt, fikk bare starta pcen med pluggen i veggen. Har ikke brukt den siden jeg var ferdig på vgs da. Kjøper vel et med bedre kapasitet hvis jeg plutselig finner ut at jeg skla bruke den igjen. Endret 27. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg