Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Syns RRTV var littebitt skuffende, håper det blir bedre neste gang...

Enig. Men på en annen side så var det jo første programmet og de pleier jo til dels å være preget av litt anspenthet. Mye samme oppskriften som radioprogrammet, så greit å sette på tvn for å bare høre på det for det meste.

Lenke til kommentar

Andre som har opplevd det samme?

Jeg kan fint lade telefoner og lignende så lenge motoren går (og bilbatteriet lades), men jeg har gått fra bilen med kupélysene på en gang, og da hadde jeg problemer med å starte dagen etterpå.

Redigert: Du snakket om mobilbatteriet, ja. Jeg har aldri opplevd problemer der heller, med alt fra gamle Nokiaer til iPhone 4.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Hmmm... jaja, vi får lade opp noen ganger via usb på pc som jeg vanligvis pleier og se.

Var sigarettenner til usb, så bare den vanlige usbkabelen som var kobla i, HTC Desire

I tillegg har jeg problemer med minnekortet, det ville plutselig ikke kjenne det igjen. Og nå som jeg har tatt det ut og inn vil mobilen absolutt formatere det (igjen, har skjedd en gang før for 2-3 mnd siden også)

Edit:

Når jeg først er i gang med å klage på tekniske duppeditter så kan jeg også nevne at batteriet på min acer aspire one var død etter 4 mnd. totalt dødt, fikk bare starta pcen med pluggen i veggen.

Har ikke brukt den siden jeg var ferdig på vgs da. Kjøper vel et med bedre kapasitet hvis jeg plutselig finner ut at jeg skla bruke den igjen.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...