Eplefe Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hallo, hvorfor leder seks? Det er jo HELT klart at syv er det overlegne enestående tallet. Greit at 9 er kult i en gangetabell, men 7 er kult helt på egenhånd. Ser så laidback ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 tallet 6 er en person med ølmage. Tallet 7? Han er for kul til å tegnes som strekmann. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Som noen kanskje vet, er tallet mitt 3. Alle gode ting er tre, tenk. Mamma har besøk. De prater så forbanna høyt at jeg må ha musikken så høyt på at det gjør litt vondt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal gjøre et nytt forsøk på å lære meg å klimpre jittar. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hver gang jeg ser profilbildet ditt Ida så ser jeg en mann som spille blokkfløyte i S/H. Ikke en mann som får øyet skjært ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tar bare med meg plater jeg gidder å høre på, jeg..kanskje 1-2GB til enhver tid. Rekker aldri komme gjennom 60GB med låter på en gåtur ute likevel. Jeg hører på så mye forskjellig fra dag til dag at jeg fant ut at det er like greit å legge over all musikk jeg generelt liker. Samt sanger som andre kan like, selv om jeg ikke liker dem noe særlig, i fall fest, biltur o.l. Må vel begrense meg litt med musikken snart. Tenkte å ha noen filmer og bilder på den også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hver gang jeg ser profilbildet ditt Ida så ser jeg en mann som spille blokkfløyte i S/H. Ikke en mann som får øyet skjært ut Å, er det det bilde egentlig skal forestille? Endret 27. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Å, er det det bilde egentlig skal forestille? Ja, helt klart. Sånn, nå prater vi ikke mer om den koselige avataren min. Endret 27. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hver gang jeg ser profilbildet ditt Ida så ser jeg en mann som spille blokkfløyte i S/H. Ikke en mann som får øyet skjært ut Å, er det det bilde egentlig skal forestille? Da, det er en skalpell som skjærer i et øyeeple. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som vil lese over en artikkel, om hvordan du setter opp en webserver? send meg PM om du er interresert. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Dette er forresten noe av det verste jeg har lest Klarer ikke velge meg en favorittdel, engang. Må bli noen av disse: "He was so sexy that my body went all hot when I saw him kind of like an erection only I’m a girl so I didn’t get one you sicko." "I started crying tears of blood and then I slit both of my wrists. They got all over my clothes so I took them off and jumped into the bath angrily while I put on a Linkin Park song at full volume. I grabbed a steak and almost stuck it into my heart to commit suicide." Steak, ja. Eller hva med den delen der Snape is "masticating"? Oh, well. Regner med at det er kødd, men jeg ville aldri greid å skrive noe sånt. Ikke om jeg prøvde hardt engang. Endret 27. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Un_Chien_Andalou Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Feil. 42 er svaret på det ultimate spørsmålet om livet, universet og alt. Det er ikke svaret på livet, universet og alt look. Jeg kan da vel ingenting for at folka i google har lest bøkene feil. 42 er svaret på spørsmålet, men ingen veit hva spørsmålet er Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Oh, well. Regner med at det er kødd, men jeg ville aldri greid å skrive noe sånt. Ikke om jeg prøvde hardt engang. Encyclopedia dramatica er jo genialt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 ja jeg vet, men det super datamaksinen svarer at svarer på livet universet og alt er 42 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvitløksbaguett + vellagret Jarlsberg er i grunn ganske godt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Oh, well. Regner med at det er kødd, men jeg ville aldri greid å skrive noe sånt. Ikke om jeg prøvde hardt engang. Encyclopedia dramatica er jo genialt. Stakkars HP. Føler meg skitten. Hva faen skal jeg gjøre. Jeg er tørst og sulten, men mamma har jo besøk av de folka som prater så høyt at det er umulig å ta av seg headsettet. Har veldig lite lyst til å gå opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Drikk vann til de har gått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg