b-real Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 http://nrkbeta.no/20...ng-google-guru/ Anne-Kat. Hærland og Dagfinn Lyngbø vil sette sitt panel av høyt utdannede eksperter opp mot en ungdom som er utstyrt med internett. Hva er raskest og best? Lang utdannelse og pugging, eller Google og Wikipedia?Programmet søker en ung person (14-22 år) som er svært dreven i bruk av internett som redskap for å finne informasjon. Send kandidatforslag til [email protected] Vi trenger navn, alder, bilde og noen linjer om personen. Personen må kunne stille opp i studio på Marienlyst i Oslo om kvelden tirsdag 2. november for opptak av sendingen. Personen vil få spørsmål innen forskjellige fagfelt og tilgang til internett for å finne svarene. Programmets panel av høyt utdannede eksperter får de samme spørsmålene, men ikke tilgang til nett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ingen som diskuterer i Politikk og samfunn for øyeblikket. Kjedelig... Hvorfor diskutere politikk når du kan diskutere avføring her inne...? Ugg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ugg ugg! Pølse med lugg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 For første gang så har jeg opplevd at en torrent i fra torrentbytes stopper opp på 99.8. Og jeg som skulle se SoA. Heldigvis så får jeg tilsendt de to manglende rarfilene over msn as we speak Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er det steinalder-DNFK nå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er det steinalder-DNFK nå? Pass deg, ellers kommer Mikkel og slår deg over hodet med en steinklubbe, før han drar deg med inn i jakthula hans for å formere seg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har linken til antall innlegg pr. måned? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 SoA Det viser seg gang på gang at du har god smak. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Ingen som diskuterer i Politikk og samfunn for øyeblikket. Kjedelig... Hvorfor diskutere politikk når du kan diskutere avføring her inne...? Ugg. Fordi det er mange interessange tråder der jeg er med i for tiden. Synes personelig at det er langt mer interessangt å diskutere ting som Iran, Kosovos løsrivelse, rettssaken mot Radovan Karadzic, Israel-Palestina og dødsstraff istedefor de samme skriveriene om at man er på skolen og kjeder seg eller på jobb og kjeder seg eller er hjemme slik det stort sett er her. Endret 27. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 http://nrkbeta.no/20...ng-google-guru/ Anne-Kat. Hærland og Dagfinn Lyngbø vil sette sitt panel av høyt utdannede eksperter opp mot en ungdom som er utstyrt med internett. Hva er raskest og best? Lang utdannelse og pugging, eller Google og Wikipedia?Programmet søker en ung person (14-22 år) som er svært dreven i bruk av internett som redskap for å finne informasjon. Send kandidatforslag til [email protected] Vi trenger navn, alder, bilde og noen linjer om personen. Personen må kunne stille opp i studio på Marienlyst i Oslo om kvelden tirsdag 2. november for opptak av sendingen. Personen vil få spørsmål innen forskjellige fagfelt og tilgang til internett for å finne svarene. Programmets panel av høyt utdannede eksperter får de samme spørsmålene, men ikke tilgang til nett. Fantastisk! Synd jeg er eldre enn hva de søker, samt hater oppmerksomhet (tro det eller ei), TV, publisitet og å gjøre noe sånt fremfor alt for mange mennesker, ellers hadde jeg meldt meg på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Tenk deg å være plastra over forsida på Se&Hør: Nerde-sjur forlatt av foreldrene sine! Hjemme-hos reportasjen avslører alt! Endret 27. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tenk deg å være plastra over forsida på Se&Hør: Nerde-sjur forlatt av foreldrene sine! Hjemme-hos reportasjen avslører alt! "Naken nerd jaget med øks av psykopatisk søster!" 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Skandale! Nerde-sjur tar sterk motstand av bilder av ham i dameklær, spredt på internett, se reportasjen her! 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) "Naken nerd jaget med øks av psykopatisk søster!" Hvordan skulle det gå til når den ene er i Norge og den andre i USA? Endret 27. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kom nettopp inn i tråden, og ser pollen. Hva er greia? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan skulle det gå til når den ene er i Norge og den andre i USA? Det ligger noen år tilbake i tid. In other news: Lotte er en helt vanlig norsk kvinne over 16 år. Hun er en selvbevisst jente som ønsker å bruke en del av sin fritid på å utvikle seg selv som kvinne, arbeidstaker, leder, ektemake, mor og medmenneske. At hennes innsats for egenutvikling også er til gavn for samfunnet, ser hun på som et tilleggsgode. http://www.lottene.no/index.php/plugins/system/modules/mod_novasfh/engine/images/modules/mod_novasfh/index.php?option=com_content&view=article&id=117&Itemid=216 :!: Snakk om propaganda. Kom nettopp inn i tråden, og ser pollen. Hva er greia? Ble snakk om tall i natt. Noen av oss har noen rare diller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ble snakk om tall i natt. Noen av oss har noen rare diller. Hyggelig det, da. Mitt favorittall er 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg