Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

I dag møtte jeg en rar bussjåfør. Jeg må vanligvis bytte buss på vei til jobb, og da pleier de å være snille og la oss sitte i bussen til den andre kommer (den er alltid sein). Men neida, "dere får bare gå ut og vente til den andre bussen kommer, eller jeg håper den kommer, for deres skyld" etterfulgt av den ondeste latteren jeg noen gang har hørt. :ermm: I tillegg så stod han bare der uten å kjøre videre, men ikke snakk om at vi skulle få være inne i bussen.

Lenke til kommentar

I dag møtte jeg en rar bussjåfør. Jeg må vanligvis bytte buss på vei til jobb, og da pleier de å være snille og la oss sitte i bussen til den andre kommer (den er alltid sein). Men neida, "dere får bare gå ut og vente til den andre bussen kommer, eller jeg håper den kommer, for deres skyld" etterfulgt av den ondeste latteren jeg noen gang har hørt. :ermm: I tillegg så stod han bare der uten å kjøre videre, men ikke snakk om at vi skulle få være inne i bussen.

Du som er kvinnfolk er pålagt til å vise kløft og få folk inn i bussen

Lenke til kommentar

Hadde en bussjåfør på visning da vi skulle finne en ny person til ene rommet på kollektivet vårt.

Han var muslim, og forsvant ut døren rimelig fort da han snudde seg og såg spritsamlingen vår...

LOLOLOLOLOL! Takk for den! Nå skal jeg gå rundt med ett knippe spritflasker når jeg er på butikken. Om det da funker som hvitløk mot vampyrer når det kommer til muslimer. AWAY WITH YE PESTILENCE!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

var det en slik en tynn høy gammel jævel som er helt bøyd i ryggen og har en lang spiss nese ? :ph34r:

How did you know? :ph34r:

 

Du som er kvinnfolk er pålagt til å vise kløft og få folk inn i bussen

Neh, slikt får L4r5 ta seg av. Synd han ikke var der.

Lenke til kommentar

Er det min feil også nå? HÆ? :mad:

 

Ja, jeg kjeder meg på jobb.

Selvsagt er det din feil :)

 

Sist jeg la til en poll i DNFK så kom det bare en kip admin og fjernet den og kjeftet på meg. TIME IS CHANGING....*rapportere dnfk...mohahah*

 

 

Satan til vær ute, sikkert grunnen at jeg har en jævlig koselig hodepine :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...